Skip to main content

Hallo, sinds een paar dagen geen internet thuis, LOS lampje knippert rood, PON is uit, zelf modem en Huawei kastje resetten heeft niet geholpen. Graag hulp/een oplossing. 

Hi @RJL90, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom ben ik gelijk in actie gekomen en heb een lijnmeting gedaan. Hierop is inderdaad te zien dat het ONT geen signaal ontvangt. Ik heb daarom direct een monteur aangestuurd. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak met Guidion in te plannen. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven? Hopelijk kan de monteur dit voor je oplossen!

Hoi Tommie,

dank voor de snelle actie. Er is gister een monteur van Guidion geweest, hij heeft wat vervangen maar daarmee was het helaas niet opgelost. Zijn opmerking op de werkbon: “Los op ont brandt rood. Heb nieuwe patch kabel, ont, koppelbus geprobeerd helaas geen resultaat. Ik ben naar de pop gegaan patch gecontroleerd ook niks geks aan gezien.”

Er zou een melding gemaakt worden voor een andere monteur (van kpn?) maar daar kan ik zo niets van inzien/nog niets van gehoord. Kan iemand mij vertellen hoe nu verder? Geen internet/tv wordt nu wel vervelend, zeker internet ivm thuiswerken. Is daar iets aan te doen?

Alvast bedankt. 

Hi @RJL90, ik heb dit gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij de netwerkbeheerder hiervoor kunnen aansturen en dit verder kunnen oplossen. Zodra hier een update over is, laten we dit gelijk aan je weten! Ik zie dat je ook een mobiel abonnement bij ons hebt. Ik heb je daarom via een privébericht een voucher gestuurd voor onbeperkte mobiele data. Zo kan je op deze manier via een hotspot op je mobiele telefoon nog online blijven totdat dit helemaal is opgelost. Ook kan je via de Odido Online TV App op deze manier tv kijken! 

Dank alvast, en dan hoor ik graag snel van de technische dienst. 

Reageer