Skip to main content
Beantwoord

Geen internet (LOS lampje knippert rood) postcode 8084

  • 20 November 2023
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

Goedemorgen,

Sinds vanmorgen werkt internet niet meer. Op het Huawei kastje knippert het LOS lampje rood en op de Zyxel modem is het internet lampje rood.

Ik had vorige week een e-mail gekregen dat er onderhoud zou plaatsvinden in de nacht en je eventueel de modem en/of mediaconverter moest resetten.

Inmiddels heb ik het drie keer geprobeerd. Stekker eruit, meer dan 10 seconden wachten, stekker erin. Het probleem blijft.

Help!

3 reacties

Inmiddels prettig contact gehad met de Odido servicedesk. Lijnmeting gedaan, geen signaal. Taak aangemaakt voor KPN. Wacht nu op telefoon van KPN/service. Netjes een voucher gekregen om via mijn mobiel te kunnen internetten zolang de verbinding eruit ligt.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @bke 

[20-11-2023/10:07] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Almere, Alphen aan den Rijn, Wijchen, Soest, Dordrecht, 't Harde, Enschede, Nijmegen, Veldhoven en Bunschoten-Spakenburg. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte zodra er ontwikkelingen zijn.

Zojuist werkt de verbinding weer. Bedankt!

Reageer