Zoals het onderwerp al zegt. Al meer dan een uur geen internet. Heb de router en het Huawei kastje beiden al eens aan en uitgezet.
Hier in Utrecht hetzelfde probleem sinds half 4!
Mochten jullie dit niet zo ervaren, dan adviseer ik om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Laat je het mij weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt? Ik sta altijd paraat om verder te helpen!
Hier ook, dan in Hellevoetsluis.
Was eerste jaar altijd wel goed.
Maar laatse zes weken lag soms de verbinding er wel eens uit.
Nu net weekend dat je het eigenlijk niet kan missen 🥳
Maar ik heb al andere provider genomen
Hier ook in Deventer. Langzaam knipperend LOS lampje. Niemand kunnen bereiken via telefoon en via chat geen medewerker beschikbaar.
mijn mobiele bundel ben ik nu ook bijna doorheen, en moet morgen thuiswerken. Hulp is welkom!
Hier ook in Deventer. Langzaam knipperend LOS lampje. Niemand kunnen bereiken via telefoon en via chat geen medewerker beschikbaar.
mijn mobiele bundel ben ik nu ook bijna doorheen, en moet morgen thuiswerken. Hulp is welkom!
Hallo
Lampje knipperd hier ook nog steeds.
Chat, bellen, mailen... Niks helpt.
Je krijgt toch geen contact.
Het is om gek van te worden.
Nu staat er een ticket open voor de Guidion monteur 29-10.
Dan is het alweer twee weken geen verbinding.
Nu zou ik 4 november over worden gezet naar Freedom.
Dus denk dat ik de betalingen ook maar kan stoppen.
Odido komt er hier toch niet meer 🥳
Ik Zou zelf ook nooit meer odido nemen.
Maar ik wacht het nog geduldig af.
Heb gelukkig nog tv via de schotel als backup.
Alleen dan me mobiele data bundel gaat sneller als verwacht
Hopelijk is alles volgende maand weer alles geregeld .
We laten het weten
Here in Oss it's also down, internet light is red, rest are green,
Tried restarting, changing setting, etc, not working
Here in Oss it's also down, internet light is red, rest are green,
Tried restarting, changing setting, etc, not working
I also have lost internet since about 2 hours ago. And I live pretty close to Oss, so it’s probably a regional outage.
Zoals het onderwerp al zegt. Al meer dan een uur geen internet. Heb de router en het Huawei kastje beiden al eens aan en uitgezet.
Vandaag ook hier (Woudenberg) vanaf 14:00
geen internet & LOS lampje knippert rood op het Huawei kastje
Ik heb de hoop al op gegeven bij Odido. 'm, drie weken geen verbinding bijna.
Ga gelukkig ook over naar freedom 4-11.
Was wel een een vriendelijke monteur nog geweest hier op 29-10.
Lijn door gemeten en er was geen breuk... alleen zat ik raar aan gesloten bij de centrale apart…
Dus zal wel goed zijn 🥳
Hier zat alles goed en niks verkeerd.
Zou door worden gezet naar technische dienst verder.
Maar vandaag mail dat ze me niet vergeten zijn... En verder gaan naar zoeken oplossing
Alleen 4-11 moet ik als alles mee zit naar freedom zijn overgezet
Dan kan ik dit boek weer sluiten.
Heel het zooitje ook al ingepakt in de doos voor retour.
Voor mij iedergeval, nooit meer Odido.
Nog nooit zoiets slechts tegen gekomen met communicatie, service en hulp 🤯
Alleen hier af en toe een antwoord.
Fijn weekend .
Hi
Hi
-Is the WAN light on the modem lit? (this is the light next to the power light)
-Is the LOS light on the fiber optic box flashing? If so, is it flashing quickly (4 x p/sec) or is it flashing slowly (1 x p/sec)?
-How is the PON light lit? Is it flashing quickly or slowly?
Greetings, Ishana
Hoi
Hoi
Hallo
Zal het zeker intern beter door nemen
Denk,.. En weet bijna wel zeker dat ze me verbinding er gewoon af hebben gegooid.
Toen in Freedom aan vroeg met de verhuizing, net daarna ging het licht er af 🥳
Stond ook bij me login gegevens bij odido..
Maar dus drie weken verder geen verbinding , en toch betaald
Gelukkig is alles weer geregeld.
Ik heb inmiddels weer internet bij de concurrent.
Een fijne week
Mvgr, Ben
Hi
-Is the WAN light on the modem lit? (this is the light next to the power light)
-Is the LOS light on the fiber optic box flashing? If so, is it flashing quickly (4 x p/sec) or is it flashing slowly (1 x p/sec)?
-How is the PON light lit? Is it flashing quickly or slowly?
Greetings, Ishana
This was already fixed a day later, however now i just random restart once per day
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.