Skip to main content

Zoals het onderwerp al zegt. Al meer dan een uur geen internet. Heb de router en het Huawei kastje beiden al eens aan en uitgezet.

Hier in Utrecht hetzelfde probleem sinds half 4!

@CharleyAimee @Bbindahouse Goed dat jullie dit aangeven. Er waren gister inderdaad algemene problemen met onze diensten in regio Utrecht. Oprecht sorry voor dit ongemak. Gelukkig is dit inmiddels opgelost!

Mochten jullie dit niet zo ervaren, dan adviseer ik om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Laat je het mij weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt? Ik sta altijd paraat om verder te helpen! 

Hier ook, dan in Hellevoetsluis.

Was eerste jaar altijd wel goed. 

Maar laatse zes weken lag soms de verbinding er wel eens uit. 

Nu net weekend dat je het eigenlijk niet kan missen 🥳

Maar ik heb al andere provider genomen 🔆

Hier ook in Deventer. Langzaam knipperend LOS lampje. Niemand kunnen bereiken via telefoon en via chat geen medewerker beschikbaar.

mijn mobiele bundel ben ik nu ook bijna doorheen, en moet morgen thuiswerken. Hulp is welkom!

Hier ook in Deventer. Langzaam knipperend LOS lampje. Niemand kunnen bereiken via telefoon en via chat geen medewerker beschikbaar.

mijn mobiele bundel ben ik nu ook bijna doorheen, en moet morgen thuiswerken. Hulp is welkom!

Hallo @Mhebing ja hier ook nu bijna week verder.

Lampje knipperd hier ook nog steeds. 

Chat, bellen, mailen... Niks helpt. 

Je krijgt toch geen contact. 

Het is om gek van te worden.

Nu staat er  een ticket open voor de Guidion monteur 29-10.

Dan is het alweer twee weken geen verbinding. 

Nu zou ik 4 november over worden gezet naar Freedom.

Dus denk dat  ik de betalingen ook maar kan stoppen. 

Odido komt er hier toch niet meer 🥳  

Ik Zou  zelf ook nooit meer odido nemen.

Maar ik wacht het nog geduldig af. 

Heb gelukkig nog tv via de schotel 📡 als backup. 

Alleen dan me mobiele data bundel gaat sneller als verwacht 😂

Hopelijk is alles volgende maand weer alles geregeld .

We laten het weten 🔆

Here in Oss it's also down, internet light is red, rest are green,

Tried restarting, changing setting, etc, not working 

Here in Oss it's also down, internet light is red, rest are green,

Tried restarting, changing setting, etc, not working 

I also have lost internet since about 2 hours ago. And I live pretty close to Oss, so it’s probably a regional outage.

Zoals het onderwerp al zegt. Al meer dan een uur geen internet. Heb de router en het Huawei kastje beiden al eens aan en uitgezet.

Vandaag ook hier (Woudenberg) vanaf 14:00

geen internet  & LOS lampje knippert rood op het Huawei kastje

Ik heb de hoop al op gegeven bij Odido. 'm, drie weken geen verbinding bijna. 

Ga gelukkig ook over naar freedom 4-11.

Was wel een een vriendelijke monteur nog geweest hier op  29-10.

Lijn door gemeten en er was geen breuk... alleen zat ik  raar aan gesloten bij de centrale apart…

Dus zal wel goed zijn 🥳 

Hier zat alles goed en niks verkeerd. 

Zou door worden gezet naar technische dienst verder.

Maar vandaag mail dat ze me niet vergeten zijn... En verder gaan naar zoeken oplossing 😅

Alleen 4-11 moet ik als alles mee zit naar freedom zijn overgezet🍀

Dan kan ik dit boek weer sluiten. 

Heel het zooitje ook al ingepakt in de doos voor retour. 

Voor mij iedergeval, nooit meer Odido. 

Nog nooit zoiets slechts tegen gekomen met communicatie, service en hulp 🤯

Alleen hier af en toe een antwoord.

Fijn weekend 🔆.

Hi @Polliwollie, I did some measurements right away and I don't see anything special in this! Do you still experience this? I'd love to hear from you! Greetings, Ishana

Hi @soubhi8, I immediately did some measurements and I don't get any clear results from this! Are you still experiencing this? I would like to look further for a solution. For this I do need some information:

-Is the WAN light on the modem lit? (this is the light next to the power light)

-Is the LOS light on the fiber optic box flashing? If so, is it flashing quickly (4 x p/sec) or is it flashing slowly (1 x p/sec)?

-How is the PON light lit? Is it flashing quickly or slowly?

Greetings, Ishana

Hoi @MaartenWoudenberg, ik zie dat er inmiddels een monteur is aangestuurd en je een afspraak hebt ingepland. Voor nu dank ik je voor je geduld en wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi @Reelben, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik begrijp je reactie volkomen en dit is zeker iets wat we intern mee zullen nemen. Weet dat we hier altijd voor je klaar staan, je hoeft alleen een reactie achter te laten. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hallo @Ishana van Odido dank je wel voor het mee denken.

Zal het zeker intern beter door nemen 🍀

Denk,.. En weet bijna wel zeker dat ze me verbinding er gewoon af hebben gegooid. 

Toen in Freedom aan vroeg met de verhuizing, net daarna ging het licht er af 🥳 

Stond ook bij me login gegevens bij odido.. 

Maar dus drie weken verder geen verbinding , en toch betaald😅

Gelukkig is alles weer geregeld. 

Ik heb inmiddels weer internet bij de concurrent. 

Een fijne week 🔆 

Mvgr, Ben 😉 

Hi @soubhi8, I immediately did some measurements and I don't get any clear results from this! Are you still experiencing this? I would like to look further for a solution. For this I do need some information:

-Is the WAN light on the modem lit? (this is the light next to the power light)

-Is the LOS light on the fiber optic box flashing? If so, is it flashing quickly (4 x p/sec) or is it flashing slowly (1 x p/sec)?

-How is the PON light lit? Is it flashing quickly or slowly?

Greetings, Ishana

This was already fixed a day later, however now i just random restart once per day

Hi @soubhi8, do you notice that the restarts happen around the same time each day or does this happen randomly? I also want to ask you to restart the modem and the ONT according to the instructions mentioned in this topic. Will you let me know if this has worked? 

Reageer