Skip to main content

3992XD

Op vrijdag ochtendstopte mijn internet. Op het Huawei kastje knippert het LOS lampje rood en op de Zyxel- T54 modem is het internet lampje rood.Ik heb een paar keer gereset. Stekker eruit , meer dan 10 seconden wachten, stekker erin. 

Ik dacht is alleen een onderhoud en ik wachtte maar het probleem blijft.
Ik heb geen 3 dagen internet. 
Aub Help.

Goedemorgen @ismail7, van harte welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Ik zie dat mijn collega je gisteravond geholpen heeft en een verzoek tot herstel heeft ingediend bij onze monteursdienst. Als het probleem met de wijkcentrale en eventuele glasvezelbreuk niet vanzelf hersteld wordt door de netbeheerder, zal er een afspraak worden ingepland vanuit Guidion. Hiervoor ontvang jij altijd een afspraaktool per sms en e-mail zodat je zelf een datum met hen kunt afstemmen. 

Houd ons op de hoogte, alsjeblieft!

Maak jij toevallig gebruik van een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Hallo, goedemorgen. Bedankt voor je antwoord. Dat is erg fijn om te horen. Ja, ik heb een odido-abonnement en een simkaart.

@ismail7 Ik stuur je een PB met een vouchercode! 

Een geweldige technicus heeft het probleem opgelost. Mijn internet werkt nu. Het is geweldig om Odido-klant te zijn.

Een geweldige technicus heeft het probleem opgelost. Mijn internet werkt nu. Het is geweldig om Odido-klant te zijn.

En zo is dat! 
Fijne avond

Reageer