Skip to main content

Geen internet LOS lampje knippert rood

  • 28 October 2023
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Na een week van glasvezel internet te hebben genoten hebben we sinds het middaguur geen internet meer. LOS lampje knippert rood. Met de helpdesk gebeld en die hebben een melding gemaakt bij de technische dienst. In de e-mail die we hebben ontvangen staat dat er binnen 3 werkdagen een reactie komt. Enigzins verbaasd dat het zo lang duurt. Is er een mogelijkheid om e.e.a. te kunnen volgen wat de status is van ons ticket? 
 

Zijn er ook nog tips die ik zelf uit kan proberen?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Jiska de Jong, ik zie dat je alle stappen al hebt doorlopen met mijn collega. Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido of Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! 😄 Groetjes, Ishana

Die voucher code hebben we al. Hotspot werkt op zich wel waar het niet dat een hotspot niet zo’n groot bereik heeft als de accesspoints die we in ons huis hebben. 

Reageer