Skip to main content

Geen internet. los lampje knippert. 9403GA

  • 27 August 2024
  • 7 reacties
  • 46 Bekeken

Beste,

 

Sinds gisteravond knippert het los lampje rood en is er geen verbinding met internet. Die probleem heb ik vier maanden eerder ook mee gemaakt. Ook doet dit probleem zich voor bij de buren. Is er bij Odido misschien meer bekend? Gaat om postcode 9403GA. 
 

Mocht deze storing nog even gaan duren, zou ik dan een voucher voor internet op een sim kunnen krijgen? 
 

Groet

Evert

@DeCock Goed dat je dit gelijk via deze weg meldt. Uiteraard help ik je graag verder om dit op te lossen!

Ik ben meteen het systeem ingedoken om de verbinding te meten en krijg inderdaad de melding dat het modem offline is. Heb je al eens geprobeerd om zowel het ONT (kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) en het modem te herstarten? In dit topic lees je precies hoe je dit doet. 

Mocht je hierna nog geen internet hebben, laat het mij dan gelijk weten. Ik kijk dan gelijk opnieuw met je mee! 


@DeCock Goed dat je dit gelijk via deze weg meldt. Uiteraard help ik je graag verder om dit op te lossen!

Ik ben meteen het systeem ingedoken om de verbinding te meten en krijg inderdaad de melding dat het modem offline is. Heb je al eens geprobeerd om zowel het ONT (kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) en het modem te herstarten? In dit topic lees je precies hoe je dit doet. 

Mocht je hierna nog geen internet hebben, laat het mij dan gelijk weten. Ik kijk dan gelijk opnieuw met je mee! 

Hoi Teresa,

 

ONT zojuist voor ongeveer 10 sec van de spanning gehad. Maar knippert weer rood. 
 

evert

 


Bedankt voor het checken @DeCock, ik heb besloten om een monteur aan te sturen. Je ontvangt zodadelijk een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven? Alvast bedankt! 


Bedankt voor het checken @DeCock, ik heb besloten om een monteur aan te sturen. Je ontvangt zodadelijk een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven? Alvast bedankt! 

Tommie,

 

afspraak staat gepland, ik laat je het weten hoe het afloopt.

 

evert

 


Dankjewel @DeCock


@Tommie van Odido monteur is vanmorgen geweest. Schijnt aan netwerk te liggen, er zijn werkzaamheden en de verwachting was dat het vandaag weer zou gaan werken. Helaas tot op heden geen verbinding, het is dus nog even afwachten.

 

evert


Bedankt voor de terugkoppeling @DeCock, hopelijk is het snel voor je opgelost! 


Reageer