Skip to main content

Sinds 10:45 is mijn internet uitgevallen en doet het niet meer.

Gebeld met odido en een ticket aangemaakt.

Echter kunnen hun pas op maandag langskomen.

Het probleem zit hem niet hier bij mij thuis maar vast en zeker in de centrale omdat ik verder niks heb aangeraakt en ze zijn ook niet met de straat bezig.

Het LOS lampje knippert om de seconde +-

Power is groen

LAN is groen

PON doet niks.

Op het modem is internet ook rood.

Verder al meerdere malen van de stroom gehad maar helpt niks.

Graag hoor ik meer, heb goed internet nodig voor me werk en 4g schiet ik niet veel mee op.

Groetjes jeffrey

Hi ​@Jeffrey1337, ik zie het inderdaad. Mijn excuses voor het ongemak! Een Infra monteur van Guidion is inderdaad gestuurd, die ook naar de lijn buitenshuis kan kijken. Deze komt maandag, ik kan dit echter niet versnellen. Ik begrijp dat je inmiddels een voucher hebt gekregen voor Unlimited Data. Dat is niet ideaal maar ik hoop wel dat het ergens helpt. Hou je dit topic maandag op de hoogte? Ik ben benieuwd. Ben je weer online? Dan maken wij een vergoeding aan voor de periode dat je offline was!

Monteur heeft het niet kunnen maken.

Zegt dat hij geen toestemming had om in de centrale te komen dus we zijn nogsteeds offline…

Ik gaf al aan dat het probleem in de centrale zou zijn en dan hebben ze geen toestemming??…

Beetje sneu dit.

Bedankt voor de terugkoppeling ​@Jeffrey1337, dit zie ik inderdaad terug in het ticket van de monteur. Hij heeft het doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder gaan afhandelen! 

Reageer