Skip to main content

Wederom heb ik geen internet meer, het los lampje knippert langzaam, na een lange tijd in de wacht te hebben gestaan had ik eindelijk verbinding met een medewerker, verbinding want een reactie kreeg ik niet, ik hoorde alleen het gesprek tussen een medewerker en een klant inclusief alle persoonlijke informatie van die klant... De vorige keer heb ik bijna een maand zonder internet gezeten, dat kan deze keer echt niet meer! Graag zsm een oplossing!

Goed dat je dit via deze weg aangeeft @mikevl1. Oprecht sorry voor dit ongemak. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om met je mee te kijken. Ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat in de verbinding. 

Wil je mij vertellen wat de lampjes op het modem en het ONT (kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) doen (aan/uit/kleur en knipperen langzaam/snel)? 

Ik ga dan meteen voor je aan de slag!

In de tussentijd stuur ik je graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk sturen. Je kunt dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?

Zoals hierboven aangegeven knippert het LOS lampje(rood) langzaam. Ondertussen contact gehad en de verbinding is in de wijkcentrale afgesloten, er is beloofd dat dit vandaag opgelost is. Ik vind het wel bijzonder dat dit gebeurt, het is namelijk niet de eerste keer.

Bedankt voor de info @mikevl1! Ik heb het meteen voor je doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen het onderzoeken en hopelijk snel oplossen. 

Afgelopen zaterdag nog gebeld, ik zou dezelfde dag teruggebeld worden, dat is niet gebeurd, maandag hetzelfde verhaal en nog steeds niks gehoord of opgelost, het gaat nu wel hoog tijd worden. Het kost ons zo een hoop tijd, ongemak en geld…

Ik begin ernstig te denken om binnenkort over te stappen naar een andere provider.

Hoi @mikevl1, ik had je super graag een ander antwoord gegeven, maar de technische dienst heeft het in behandeling en zal het zo snel mogelijk oplossen! Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker meteen voor je gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hallo, het probleem is opgelost, telefonisch is een competitie voor de dagen zonder internet beloofd, wordt dit automatisch berekend op de factuur?

Hallo, het probleem is opgelost, telefonisch is een competitie voor de dagen zonder internet beloofd, wordt dit automatisch berekend op de factuur?

Competitie moet compensatie zijn

Hey @mikevl1, de compensatie kan ik voor je in gang zetten. Klopt het dat je vanaf 22 oktober tot en met 12 november geen diensten gehad hebt? 

Hallo,

Vanaf 21 Oktober tot en met 6 November heb ik geen internet gehad.

Bedankt voor de verduidelijking ​@mikevl1, ik heb de vergoeding in gang gezet voor je. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 

Reageer