Skip to main content
Beantwoord

Geen internet (LOS knippert langzaam)

  • 17 July 2024
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

Sinds vanmorgen 11:00 uur geen internet meer. LOS lampje op Huawei media converter knippert langzaam rood, ook na stroom stekker er uit gehaald te hebben en weer terug.

 

We zijn gister overgegaan, heeft 24 uur prima gewerkt en ineens niet meer. Kan geen storing hier in de buurt vinden. Kunnen jullie zien wat er aan de hand kan zijn?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GirlPower68, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt dus ben ik meteen voor je gaan kijken. Toen zag ik dat je de klantenservice zojuist gesproken hebt en zij hebben een ticket voor je aangemaakt om een monteur aan te sturen. Je ontvangt spoedig een bericht om een afspraak te maken met een monteur. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je!

Klopt, zojuist afspraak gemaakt met monteur, komt morgen tussen 8-12. Ik hou je op de hoogte.

Helaas, zojuist SMS dat ‘de monteur onverwachts is uitgevallen. Wij zijn op zoek naar een vervanging.’

Reputatie 7
Badge +9

Heb je inmiddels al een nieuwe afspraak kunnen inplannen @GirlPower68

Ja, zou ook vandaag zijn, rond nu ongeveer. Ik ben benieuwd.

Monteur is geweest. Zag bij mij rood knipperend lampje en is naar centrale gereden. Daar heeft hij een kabel vervangen waarna er bij mij thuis wel een groen lampje was. Alles werkt dus weer!

Reputatie 7
Badge +9

Zo mag ik het graag horen @GirlPower68, fijn dat het snel is opgelost voor je! Fijne middag. 

Reageer