Skip to main content
Beantwoord

Geen internet (LOS knippert langzaam)

  • 16 July 2024
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Sinds gisteren 10 uur (15-6) geen internet meer thuis. LOS lampje knippert langzaam rood. Gisteren gebeld en te horen gekregen dat er zo'n 30 klanten in de regio Den Haag hier last van hebben. “We zijn er mee bezig” is het enige antwoord op de vraag wat er gedaan wordt.

Hier staat ergens een melding dat men ermee bezig is van gistermiddag 15:30 uur. Verder nergens iets van deze storing te vinden. Ik wil graag op de hoogte worden gehouden van wat er aan de hand is en wat het plan is, maar dat lijkt een lastige vraag te zijn.

Meer mensen die hier last van hebben?

 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DRR, welkom op onze Community!

Dit is bij ons bekend, probleem is in onderzoek en er wordt aan gewerkt dit zo snel mogelijk te verhelpen. In het algemene topic houden we je op de hoogte:  

 

 

Hi @DRR, welkom op onze Community!

Dit is bij ons bekend, probleem is in onderzoek en er wordt aan gewerkt dit zo snel mogelijk te verhelpen. In het algemene topic houden we je op de hoogte:  

 

 

 

Zojuist is het internet weer terug gekomen!

 

Reputatie 6
Badge +3

Super fijn om te horen @DRR, ik wens je een mooie dag verder! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer