Skip to main content

Vanaf 12 uur geen internet .. zie geen oplossing .. is er al wat.meer bekend ... bizar lang.. graag reactie odido

Idem, en ook al 3x gebeld sinds storing vanochtend, maar niks dat aangegeven wordt qua verwachte oplossing-tijd

Net een chat gedaan maar ook hier weten ze niet wat.er aan de hand is.. 

Update [28-10-2024/21:35] De monteur heeft geconstateerd dat een kabelbreuk de oorzaak is voor dit probleem. Dit zal samen met KPN ondergronds gerepareerd moeten worden en gaat waarschijnlijk tot in de nacht duren.

Hier hebben ze dus ruim 11 uur voor nodig om te constateren, dan nog eens 11 uur om te repareren?

Dat het een kabelbreuk is kan gebeuren, als ze dat nou gewoon aan het begin hadden aangegeven. Dan was het nog k*t maar Dan snap je dat het iets fysieks is

Net weer voor de 5e x contact gehad met odido, kunnen nog steeds niet vertellen waar het aan ligt. Mevrouw gaf aan dat ze pas hoger inzetten als meer mensen er last van hebben, dus ik blijf die lui plat bellen tot het gefixt is. Ronduit schandalig dat het zo lang moet duren met 0,0 updates. Maak je borst maar nat want ze gaf ook aan dat als er op bepaalde plekken gegraven moet worden ze een vergunning van de gemeente Lelystad moeten krijgen, en leer ons de gemeente Lelystad kennen.... Over 2 weken weer een x online ben ik bang. Weer een hoofdpijn dossiertje er bij

Net weer voor de 5e x contact gehad met odido, kunnen nog steeds niet vertellen waar het aan ligt. Mevrouw gaf aan dat ze pas hoger inzetten als meer mensen er last van hebben, dus ik blijf die lui plat bellen tot het gefixt is. Ronduit schandalig dat het zo lang moet duren met 0,0 updates. Maak je borst maar nat want ze gaf ook aan dat als er op bepaalde plekken gegraven moet worden ze een vergunning van de gemeente Lelystad moeten krijgen, en leer ons de gemeente Lelystad kennen.... Over 2 weken weer een x online ben ik bang. Weer een hoofdpijn dossiertje er bij

Net ook gebeld, zelfs het geld terugkrijgen van de dagen zonder service/internet moeten we zelf aanvragen als het opgelost is tegen die tijd :)

In totaal 8x telefonisch contact met Odido, vanmiddag monteur langs geweest die na een blik in mijn meterkast concludeerde dat de storing regionaal was. ( jaja), heeft foto's gemaakt van de apparatuur...afwachten weer. 

Bij ons werkt internet en vaste telefoonaansluiting weer. 

Aaaah fantastisch…..hier ook, dank je voor je bericht

Een ingewikkelde storing,  kan helaas 2 en een halve dag duren. Maar fijn dat het is opgelost.

Top dat de storing zo snel is opgelost en we weer los kunnen op Het Internet. Jammer dat sommige klanten zo gaan flippen, kan je echt niet even zonder, zakelijke klanten hebben altijd wel een backup in de vorm van mobile/hotspot. Ga eens met je partner praten of een boek lezen ipv achter je scherm te zitten.

Anyway, nogmaals dank voor het oplossen en zeker ook voor de €10,- compensatie. Voor die vergoeding mag er iedere maand wel een outage van 2 dagen zijn.

Groeten van TVboerke.

Nadat er inderdaad onbeperkt data voor 7 dagen en een code voor de hotspot is afgegeven door Odido was het grootste leed hier geleden om het bedrijf draaiende te houden, prima service inderdaad van Odido. 

Reageer