Skip to main content

Hallo,

Guidion heeft mij een aantal keer gebeld dat ik nog geen glasvezel had liggen, waarop ik meerdere keren heb geantwoord dat dit al gedaan was. Na enige aandrang is er vandaag iemand van Guidion langs geweest, en de monteur bevestigde dat het inderdaad al aangesloten is.

Ze hebben wel wat dingen uitgevoerd, maar het is voor ons niet precies duidelijk wat. 

De monteur is weggegaan en sindsdien hebben we geen internet meer en het lampje LOS knippert rood.

Ik heb Guidion teruggebeld; ze zouden de monteur laten terugbellen, maar dat is niet gebeurd.

Mijn vraag is: wat moet ik nu doen om weer internet te krijgen?

Met vriendelijke groet,

Arno

Hi @ArnoGompie, welkom op onze Community!

Ik zie dat je inmiddels al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen het zo snel mogelijk voor je oppakken en hopelijk spoedig oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden van de situatie? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt! 

Hallo @Tommie van Odido,

Ik hou je op de hoogte. In de mail staat dat er binnen 1 werkdag contact opgenomen wordt, dus ik ben benieuwd of dat gaat lukken. Ik heb ondertussen meerdere verhalen gelezen dat het lang duurt, ik hoop dat wij hier thuis een uitzondering zullen zijn.

Met vriendelijke groet,

Arno

Hi @ArnoGompie, deze melding is inderdaad niet helemaal correct. We zijn bezig dit aan te passen en de verwachting juist bij te stellen. Weet wel dat het onderzoek loopt en jij automatisch bericht van ons krijgt zodra er meer bekend is. Ik dank je daarom voor je geduld. Neem sowieso contact op zodra je online bent. Dan maak ik een vergoeding aan voor deze periode!

Update: Ook vandaag geen terugkoppeling gehad van uit odido.

Het ticket staat nog open @ArnoGompie, de technische dienst zal hem spoedig oppakken.

Reageer