Skip to main content
Beantwoord

Geen internet lampje

  • 26 June 2024
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Sinds ik terug ben van vakantie doet de wifi het niet meer en brand het internet lampje niet meer. Ik heb alles geprobeerd maar krijg het niet aan de praat. Wat kan het zijn? 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @samderene 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding?

Indien glasvezel welke lampjes branden of knipperen op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de router?

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @samderene, goed dat je dit aangeeft! Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat de technische dienst inmiddels al ingeschakeld is. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Ik heb inderdaad een Odido simkaart en zou graag een of meerdere vouchercodes ontvangen voor de komende dagen. Bij voorbaat dank.

Reputatie 5
Badge +5

Hi @samderene, ik ga dit gelijk voor je in orde maken. Ik stuur de vouchercodes in een privébericht naar je toe! 

Reageer