Hallo,
Ik ben al een aardige tijd klant bij Tmobile. Nu ben ik kortgeleden verhuisd en heb daar fijn t-mobile aangesloten gehad. Dit werkte enkele maanden maar nu heb ik sinds 2-3 weken al geen internet meer. De Guidion monteur is langsgeweest en die kon er zelf niks aan doen en zei dat KPN hier iets in moet gaan betekenen. (Er komt geen signaal meer door)
Ik heb ook fijn email gekregen van Tmobile dat KPN contact met mij zou opnemen en mij een link zou sturen voor een afspraak, maar dit is na een aantal dagen nog altijd niet gebeurd. Ik heb met beide partijen gebeld en Tmobile stuurt me naar KPN, en KPN stuurt me terug naar Tmobile. niet zo fijn nadat je bij beide zo’n 15-30 minuten in de wacht staat.
Hoe kan ik zorgen dat Tmobile KPN in actie krijgt?
Met vriendelijke groet,
Bladzijde 1 / 1
Hi
Goed dat je aan de bel trekt, ik ben direct voor je gaan kijken. Ik zie dat het ticket op 30-06 geopend is bij ons, KPN NetwerkNL heeft dan 5 dagen de tijd om dit op te pakken. Het ticket staat op dit moment nog open maar ik ga ervan uit dat er snel contact met je wordt opgezocht! Heb je over een paar dagen nog steeds niks gehoord? Laat het dan weten, dan duik ik er dieper voor je in!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.