Skip to main content

Sinds vanochtend geen internet. Wereldbol op modem blijft rood. Alle stappen zelf al doorlopen, zonder succes. Om 1 uur vanmiddag de klantenservice gesproken, die deden een meting en inderdaad ook zonder resultaat. Ik zou binnen het uur een mail krijgen om een afspraak met een monteur te kunnen maken. Om 5 uur nog niets ontvangen en nog eens gebeld. Na lang in de wacht gestaan te hebben te horen gekregen dat die afspraaklink er echt gauw aankomt. Nu is de klantenservice dicht en natuurlijk nog steeds geen enkel bericht ontvangen om een afspraak met een monteur te kunnen maken.

Allemaal leuk en aardig zo'n voucher voor onbeperkt internet, maar daarmee krijg ik m'n smartlampen en babyphone die verbonden zijn met m'n modem niet aan de praat. Niet voor het eerst dat Odido zich niet aan de door hen zelf gemaakte afspraken houdt.

Hoi @Mr.Mo, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat je inmiddels al een afspraak hebt ingepland. Klopt dit? Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Reageer