Skip to main content

Sinds vanochtend rond 10:30 uur heb ik geen internet meer (Odido via glasvezelverbinding).
Ook na reset van modem/converter geen verbetering. Postcode 5144XK.
Hierover zijn verder geen storingen gemeld in de community of lokaal. Graag zsm oplossen.. 
 

Hoi @rmklerks, goed dat je dit aanstipt, ik zie je graag snel weer van je internet genieten! Ik zag dat je al contact hebt gehad met de klantenservice en dat er een monteursverzoek voor je is ingediend. Ik heb gelijk werk gemaakt van dit verzoek en je een uitnodiging verzonden waarmee je een monteur van Guidion kan inplannen.

Ik weet zeker dat de monteur veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar je afspraak met hen!


Mod edit:

Hoi @rmklerks, goed dat je dit aanstipt, ik zie je graag snel weer van je internet genieten! Ik zag dat je al contact hebt gehad met de klantenservice en dat er een monteursverzoek voor je is ingediend. Ik heb gelijk werk gemaakt van dit verzoek en je een uitnodiging verzonden waarmee je een monteur van Guidion kan inplannen.

Ik weet zeker dat de monteur veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar je afspraak met hen!

Vanochtend is de storing verholpen. Door graafwerkzaamheden in de buurt bleek de glasvezel geraakt te zijn (Delta). Topic gesloten. 


Heel fijn om te horen dat je weer internet hebt @rmklerks! Ik wens je nog veel plezier met het Internet toe! 😃