Goedenavond @Epi57 Dat is echt nu extra vervelend.
Mocht je gebruik maken van een Odido of BEN simkaart dan kan ik je een code sturen voor 24 uur Unlimited Internet. Hiermee kun je een hotspot maken en verbinden met andere apparaten, zodat je toch online bent! Laat je mij weten of je hier interesse in hebt via DM.
Als er een moderator morgen aanwezig is kunnen ze je hopelijk verder helpen.
Zet ondertussen je klantnummer in je forumaccount (in het privé deel)
Heb een unlimited abo van jullie en had ondertussen al een hotspot gemaakt. Hoop dat het snel opgelost wordt.
Heb trouwens alleen beeld op NPO1,2 en3
Dat zou kunnen als je de TV app op een tv gebruikt..Via een hotspot kun je de TV anywhere app gebruiken voor Android en IOS.
Was alweer gelukt via de hotspot, bedankt.
Is er misschien een moderator aanwezig die naar mijn probleem kan kijken
@Epi57 Ik heb het extra doorgegeven. Vandaag zijn er weinig moderators dus ik weet niet of ze vandaag nog reageren.
Hoi @Epi57, graag onderzoek ik waar het probleem vandaan komt zodat we het snel kunnen oplossen voor je. Kun je foto’s delen van de achterkant (aansluiting) van het modem en de converter/ONT die het modem met het aansluitpunt verbindt, alsjeblieft? Ik ben benieuwd of er daar iets misgegaan is. Welke lampjes branden en knipperen op de converter?
Als je jouw Internet + TV klantnummer (bijvoorbeeld ABC12345) kunt plaatsen in je profiel, kan ik een lijnmeting uitvoeren om het euvel te duiden.
Gisteren was er hetzelfde probleem, toen is er naar gekeken en heeft het een uurtje of 4 gewerkt, daarna weer alles weg.
Had gisteren email gehad van Nils met referentie 68100195
Het werk weer, hopelijk nu langer.