Skip to main content

Ik moest een privé bericht sturen naar Demi van Odido over het uitvallen van ons internet en telefoon in de Tandartspraktijk. 

Hoi @Timvanvliet4u ,

Op deze communicty spreek je met andere klanten over consumentenproducten.

Directe klantenservice voor het melden van een storing is alleen telefonisch:

Consumenten producten: 0800 0092

Maar ik neem aan dat je het hier over een zakelijke aansluiting hebt, de zakelijke helpdesk is te bereiken onder: 0800 - 7112. Ze zijn bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 17:30 uur.

Nee, ik heb een reactie gekregen op een klacht die ik heb geplaatst op trustpilot en Demi van Odido vroeg een aantal dingen maar liet geen manier achter om haar te berichten. De klantenservice heb ik al 10 keer gebeld, totaal van 4:30 uur in 3 dagen  daar schiet ik niks mee op. Totaal waardeloze klantenservice 

Is het een consumenten aansluiting, of een zakelijke aansluiting?

Consument

Welkom op onze community en goed dat je een topic hebt geopend! @Timvanvliet4u 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie gelukkig dat er al een ticket openstaat bij onze technische dienst. Zij hebben dit probleem nu in onderzoek en zullen dit voor je oplossen. Ik kon zelf nog geen update inzien, dus hier ben ik meteen voor je achteraan gegaan. Zodra ik meer informatie heb, deel ik dit ook gelijk met jou! 

We zitten inmiddels 7 dagen zonder internet en telefoon, ik heb vandaag weer gebeld maar weer komen er smoesjes over de technische dienst, er is een ticket aangemaakt, de backoffice is er mee bezig...allemaal lariekoek terwijl niemand daadwerkelijk iets doet of er een beetje spoed achter zet. TOTAAL geen begrip voor het feit dat dit een tandartspraktijk betreft en niet gewoon een thuis aansluiting is. Uiteraard is het mijn eigen schuld want "ja meneer je had gewoon een zakelijk contract moeten afsluiten". Ja klopt, wist ik niet dat dat bestond, kunnen we nu gewoon het probleem oplossen zonder telkens terug te vallen op de schuld leggen bij iemand anders!!?? Er komt hoe dan ook een gigantische schadeclaim richting Odido en een onderzoek door de consumentenbond want dit is absurd aan het worden.

Hoi @Timvanvliet4u, ik heb het direct nagekeken! Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. We zullen achteraf zeker kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hey Ishana en Teresa! Wat leuk dat jullie mee schrijven op dit topic! Zal vast goed zijn voor jullie KPI's! Helaas heb ik er geen zak aan en blijf ik nog altijd zonder internet en telefoon zitten in de praktijk! Compleet nutteloze reacties waar ik niks aan heb, but thanks for the Thoughts and Prayers! :D

@Timvanvliet4u  iedereen leeft met je mee,maar als ze ook iets kunnen betekenen hadden ze dat uiteraard al lang gedaan. Niemand schrijft mee zoals jij denkt, de moderators pakken een topic op als de ander vrij is en ze kijken dan of er al iets bekend is!  
Een tandarts is een heel ander vak dat snap ik, maar hopelijk gaat daar altijd alles naar wens. Ondanks de frustratie mag je wel wat vriendelijker zijn.

Heb je toevallig ook een telefoonabonnement van ODIDO of Ben? Kan ik je dan misschien helpen met een voucher voor je telefoon? 

Nee, en als ik dat had zou ik die ook meteen opzeggen!

En ik ben de eerste 6 uur dat ik aan de telefoon hing met medewerkers van odido klantenservice heel erg vriendelijk geweest! Nu is m'n geduld op en moet het probleem gewoon opgelost worden zonder aardigheidjes!

Nee, en als ik dat had zou ik die ook meteen opzeggen!

Ik prijs mij gelukkig dat ik een aardige tandarts heb.😂

Hopelijk kunnen ze je snel verder helpen wie dan ook schrijft. Misschien overleggen of je het abonnement kan overzetten naar zakelijk 
Fijne werkdag en vriendelijke groeten,

Gewoon wat nuttigs doen joh, ipv trollen op internet. Je helpt de situatie niet zo...

Nou @Timvanvliet4u ,

Je praat hier met andere klanten. Jij hebt en consumenten lijn afgesloten en daar zit geen zakelijke SLA op. Hoe vervelend ook, dit proces gaat niet sneller omdat je een tandarts bent..

Gewoon wat nuttigs doen joh, ipv trollen op internet. Je helpt de situatie niet zo...

Fijne avond! Ik ga verder trollen! 🧌 

Reageer