Skip to main content

Er zou op 9/6 een storing in Sassenheim gemeld zijn om 12 uur. 
vervolgens wordt om 15 uur pas een monteur op de locatie aan het werk gezet voor herstelwerkzaamheden, en via de website wordt ik verder dan dat niet wijzer, er komen geen berichten meer. Is de monteur nu om 23:31 nog steeds bezig!? Ik heb ondertussen nog steeds geen Internet, en dus ook geen TV. 

Hallo @Priscilla93 

Updates over de storing zullen worden gedeeld in Dit topic.

Heb je de mediaconverter en/of router ook ebben van het stroom gehaald?


@Waqqas Die topic volg ik? Maar vanaf 15 uur zie ik daar niets meer staan, vindt ik dan niet echt de hoogte houden. 
uiteraard heb ik alles van het stroom gehaald ja, meerdere keren zelfs! 


Idd geen internet in Sassenheim. Al vanaf 9 juni 9.00. Weinig tot geen informatie over te vinden. Op dit moment, 10 juni 00.24 nog geen verandering. Wanneer wordt dit opgelost?


@Waqqas ongelofelijk, 20 minuten in de wacht, en vervolgens wordt de lijn gewoon verbroken! Ongelofelijk!!! Ondertussen nog steeds geen internet, en dus ook geen tv. 


@Waqqas ongelofelijk, 20 minuten in de wacht, en vervolgens wordt de lijn gewoon verbroken! Ongelofelijk!!! Ondertussen nog steeds geen internet, en dus ook geen tv. 

@Priscilla93  @Waqqas hier ook nog steeds geen internet! Gisteren na gebeld te hebben wel een databundel voor 7 dagen gekregen. Kan nu wel mijn computer gebruiken via hotspot van mijn mobiel, maar geen tv, en ook niks wat op WiFi moet werken zoals verlichting , wekkers of Sonos. Echt niet te geloven dat je niet op de hoogte gehouden wordt! 


@Kluijk  ja echt hè! Had een dame aan de telefoon die ook vrij weinig zin had in haar werk, kwam ook aan met een bundel, of een credit terug op de nota, maaar dan moest ik wel even terug bellen zodra het internet hr wel weer deed, nou de verbinding is door hun tijdens het wachten 2 keer verbroken dus kom steeds opnieuw in de wachtrij. Ongelofelijk. Telefonisch gaf ze aan, dat het begin van de middag  weer zou functioneren. 


@Waqqas ongelofelijk, 20 minuten in de wacht, en vervolgens wordt de lijn gewoon verbroken! Ongelofelijk!!! Ondertussen nog steeds geen internet, en dus ook geen tv. 

@Priscilla93  @Waqqas hier ook nog steeds geen internet! Gisteren na gebeld te hebben wel een databundel voor 7 dagen gekregen. Kan nu wel mijn computer gebruiken via hotspot van mijn mobiel, maar geen tv, en ook niks wat op WiFi moet werken zoals verlichting , wekkers of Sonos. Echt niet te geloven dat je niet op de hoogte gehouden wordt! 

@Priscilla93 zojuist contact gehad met Tmobile. Probleem is een breuk van de glasvezelkabel. Meer dan 600 gedupeerde klanten. Ze hebben het doorgestuurd naar de netbeheerder. Hopelijk wordt het vandaag nog gerepareerd. Weer doorgegeven dat het vooral van belang is dat ze de klanten op de hoogte houden!!! Zou de dame aan de telefoon doorgeven. We gaan het zien…….


@Waqqas ongelofelijk, 20 minuten in de wacht, en vervolgens wordt de lijn gewoon verbroken! Ongelofelijk!!! Ondertussen nog steeds geen internet, en dus ook geen tv. 

@Priscilla93  @Waqqas hier ook nog steeds geen internet! Gisteren na gebeld te hebben wel een databundel voor 7 dagen gekregen. Kan nu wel mijn computer gebruiken via hotspot van mijn mobiel, maar geen tv, en ook niks wat op WiFi moet werken zoals verlichting , wekkers of Sonos. Echt niet te geloven dat je niet op de hoogte gehouden wordt! 

@Priscilla93zojuist contact gehad met Tmobile. Probleem is een breuk van de glasvezelkabel. Meer dan 600 gedupeerde klanten. Ze hebben het doorgestuurd naar de netbeheerder. Hopelijk wordt het vandaag nog gerepareerd. Weer doorgegeven dat het vooral van belang is dat ze de klanten op de hoogte houden!!! Zou de dame aan de telefoon doorgeven. We gaan het zien…….

@Kluijk precies dat! Oh dat vertelde ze mij dan weer niet, maar wat ik al zei ik trof een ongeïnteresseerde dame aan de telefoon, ik vroeg ook waarom we zo slecht op de hoogte gehouden weten, enige wat er uit kwam “ ja dat weet ik ook niet “ 😝😝😝


Hoi @Priscilla93 , als het een grote storing betreft zijn er dus vele klanten bij betrokken. Ze kunnen dan niet iedereen gaan bellen,  vandaar dat updates op deze pagina worden gezet. 


@eric  ik vindt een update van gisteren middag 15 uur nou niet  perse op de hoogte houden 


Hoi @Priscilla93 , als het een grote storing betreft zijn er dus vele klanten bij betrokken. Ze kunnen dan niet iedereen gaan bellen,  vandaar dat updates op deze pagina worden gezet. 

@eric ze wisten later op de middag al dat het een breuk is van de glasvezel. Het zou fijn geweest zijn aks ze dat hadden gecommuniceerd, en ook dat het op z’n vroegst vandaag gerepareerd zou worden. Ook begreep ik vanochtend pas dat er veel meer gedupeerden waren. Gisteren deden ze het voorkomen alsof ik een van de weinigen was. Dus ja communicatie had veel beter gekund. Dan was er ook meer begrip geweest!


Een storing wordt eerst door enkelen gemeld, zoals jij. Dan weet een individuele medewerker nog niet dat het een grote storing is. Meestal wordt er in het weekend wel doorgewerkt bij grotere storingen. Maar misschien is de breuk nog niet gevonden en heeft de netbeheerder daarom nog geen update kunnen geven. Ik weet dat 'geen nieuwe info ' ook een melding kan zijn, maar dat doen ze hier op het forum  niet.


Aangezien de storing langer duurt dan 12 uur komen we wel in aanmerking voor compensatie. Wordt deze automatisch toegepast of moeten we dit ergens aanvragen?


Als de storing verholpen is, en dus duidelijk is hoelang het exact heeft geduurd kun je je melden bij een moderator  die de creditering voor jou in orde kan maken. Bij 12-24 uur is het 1/30e van je maandbedrag,  elke 24 uur wordt dit 1/30e meer.

Een tijdelijke oplossing is om een moderator te vragen naar een unlimited voucher voor je.mobiel. blijft een alternatief,  maar dan heb je nu een oplossing. Van de compensatie word je toch niet rijk.


Zijn ze ook in het weekend bezig met herstel-werkzaamheden of weten we maandag/dinsdag pas meer? 


Zijn ze ook in het weekend bezig met herstel-werkzaamheden of weten we maandag/dinsdag pas meer? 

Update 10-06-2023 14.08 Momenteel wordt er hard gewerkt aan de oplossing. Een verwachte oplostijd hebben we niet, maar zodra er meer bekend is dan laten we dat hier direct weten! 


Als de storing verholpen is, en dus duidelijk is hoelang het exact heeft geduurd kun je je melden bij een moderator  die de creditering voor jou in orde kan maken. Bij 12-24 uur is het 1/30e van je maandbedrag,  elke 24 uur wordt dit 1/30e meer.

Een tijdelijke oplossing is om een moderator te vragen naar een unlimited voucher voor je.mobiel. blijft een alternatief,  maar dan heb je nu een oplossing. Van de compensatie word je toch niet rijk.

lastig als het merendeel van je apparatuur bekabeld verbonden is.. bovendien hebben we 3 mobieltjes nodig om het hele huis voor iedereen te dekken met hotspots… toch maar eens die 4g router voor backup aanschaffen vrees ik.


Hier ondertussen weer internet.. geen update nergens vanuit t-mobile.

Graag horen we nog wat de officiële downtijd is geweest volgens jullie.


Goedemorgen all, de reden dat er nog geen update gekomen was gisteravond, is omdat wij nog geen officiële afmelding hadden gekregen - op dat moment. Sinds vanmorgen is ook de officiële afmelding er en kunnen we dit item sluiten.

De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Sassenheim zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.