Er zou op 9/6 een storing in Sassenheim gemeld zijn om 12 uur.
vervolgens wordt om 15 uur pas een monteur op de locatie aan het werk gezet voor herstelwerkzaamheden, en via de website wordt ik verder dan dat niet wijzer, er komen geen berichten meer. Is de monteur nu om 23:31 nog steeds bezig!? Ik heb ondertussen nog steeds geen Internet, en dus ook geen TV.
Hallo
Updates over de storing zullen worden gedeeld in Dit topic.
Heb je de mediaconverter en/of router ook ebben van het stroom gehaald?
uiteraard heb ik alles van het stroom gehaald ja, meerdere keren zelfs!
Idd geen internet in Sassenheim. Al vanaf 9 juni 9.00. Weinig tot geen informatie over te vinden. Op dit moment, 10 juni 00.24 nog geen verandering. Wanneer wordt dit opgelost?
Hoi
Hoi
Een storing wordt eerst door enkelen gemeld, zoals jij. Dan weet een individuele medewerker nog niet dat het een grote storing is. Meestal wordt er in het weekend wel doorgewerkt bij grotere storingen. Maar misschien is de breuk nog niet gevonden en heeft de netbeheerder daarom nog geen update kunnen geven. Ik weet dat 'geen nieuwe info ' ook een melding kan zijn, maar dat doen ze hier op het forum niet.
Aangezien de storing langer duurt dan 12 uur komen we wel in aanmerking voor compensatie. Wordt deze automatisch toegepast of moeten we dit ergens aanvragen?
Als de storing verholpen is, en dus duidelijk is hoelang het exact heeft geduurd kun je je melden bij een moderator die de creditering voor jou in orde kan maken. Bij 12-24 uur is het 1/30e van je maandbedrag, elke 24 uur wordt dit 1/30e meer.
Een tijdelijke oplossing is om een moderator te vragen naar een unlimited voucher voor je.mobiel. blijft een alternatief, maar dan heb je nu een oplossing. Van de compensatie word je toch niet rijk.
Zijn ze ook in het weekend bezig met herstel-werkzaamheden of weten we maandag/dinsdag pas meer?
Zijn ze ook in het weekend bezig met herstel-werkzaamheden of weten we maandag/dinsdag pas meer?
Update 10-06-2023 14.08 Momenteel wordt er hard gewerkt aan de oplossing. Een verwachte oplostijd hebben we niet, maar zodra er meer bekend is dan laten we dat hier direct weten!
Als de storing verholpen is, en dus duidelijk is hoelang het exact heeft geduurd kun je je melden bij een moderator die de creditering voor jou in orde kan maken. Bij 12-24 uur is het 1/30e van je maandbedrag, elke 24 uur wordt dit 1/30e meer.
Een tijdelijke oplossing is om een moderator te vragen naar een unlimited voucher voor je.mobiel. blijft een alternatief, maar dan heb je nu een oplossing. Van de compensatie word je toch niet rijk.
lastig als het merendeel van je apparatuur bekabeld verbonden is.. bovendien hebben we 3 mobieltjes nodig om het hele huis voor iedereen te dekken met hotspots… toch maar eens die 4g router voor backup aanschaffen vrees ik.
Hier ondertussen weer internet.. geen update nergens vanuit t-mobile.
Graag horen we nog wat de officiële downtijd is geweest volgens jullie.
Goedemorgen all, de reden dat er nog geen update gekomen was gisteravond, is omdat wij nog geen officiële afmelding hadden gekregen - op dat moment. Sinds vanmorgen is ook de officiële afmelding er en kunnen we dit item sluiten.
De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Sassenheim zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem | T-Mobile Community.
Dit topic gaat nu op slot.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.