Skip to main content

Hallo,

ik heb al sinds gister ochtend geen internet thuis. nu log ik net in de app in en zie ik dat er een storing is in mijn postcodegebied maar kan niet op lees meer klikken.

hoe lang gaat dit duren? want ben namelijk zwaar afhankelijk van internet voor mijn werk en standby diensten!

Hier hetzelfde verhaal.

Regio Nijmegen.
Gistermorgen werd het (tijdens mijn telefonisch contact) nog gegooid op werkzaamheden vanuit Liander die een storing aan het T-mobile netwerk veroorzaakt hadden. Ik werd dan ook “afgescheept” met een 7 dagen unlimited voucher. Leuk gebaar. Aangezien alleen mijn dochter T-mobile mobiel heeft, heb ik er niet veel aan aangezien de telefoon niet de hele dag thuis ligt.

Op de site van Liander was, behalve een kortstondige storing, niks te vinden over werkzaamheden of onderhoud in onze regio.
Gisteravond heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice en werd door de betreffende dame vriendelijk te woord gestaan. Zij heeft een taak voor de backoffice aangemaakt om dit z.s.m. op te pakken.

Gezien de radiostilte op mijn eerdere topic omtrent dit probleem, vrees ik dat het een langdurig verhaal gaat worden. Tot op heden werkt internet hier nog steeds niet, ondanks diverse malen herstarten van modem en converter.
Ik ben net 2 weken klant bij T-mobile Thuis en als dit echt een probleem wordt/blijft, dan is er slechts 1 oplossing voor mij… Ontbinding van het contract.

@RobertS85, ik ben gelijk voor je gaan kijken en ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice.

Ook zie ik dat er al een afspraak is gemaakt met Guidion. Wil je mij een terugkoppeling geven nadat de monteur is geweest? Ik ben erg benieuwd of hij het issue heeft verholpen!

Reageer