We hebben sinds 8 maart glasvezel van Odido. Gisterenochtend hadden we plots geen internet meer. Zelf op zoek gegaan en erachter gekomen dat de lampjes op de mediaconverter niet brandden zoals moest. Volgens het stappenplan moesten we met Odido bellen. Dat hebben we gedaan. En toen kregen we te horen dat er een probleem bleek te zijn met een verbindingskast in de buurt. Niet handig, maar ok, mijn man heeft mobiele telefoon via Odido en dus konden we een vouchter krijgen voor onbeperkte mobiel data. In de middag werkte het internet weer naar behoren.
Tot middernacht⊠Sindsdien hebben we geen internet meer via Odido. De lampjes op de Huawei converter zijn dezelfde als gisterochtend (LOS knippert rood en PON is uit (dit is niet ok volgens het stappenplan, de andere 2 lampjes (LAN & POWER) zijn groen), dus er gaat weer iets niet goed⊠Dit is echt heel vervelend. We kunnen niet zonder internet.
Jullie geven geen werkzaamheden of storingen bij ons in de buurt aan, maar feit is wel dat we geen internet hebben.
We hebben âgelukâ dat ons abonnement bij Ziggo nog loopt, dus hebben we alles weer aangesloten op Ziggo. Als Odido niet snel stabiel wordt, overweeg ik toch bij Ziggo te blijven en herroep ik de overeenkomst met Odido. Ik werk thuis en kan het me niet veroorloven om elke dat met internetproblemen te maken te hebben.
Ik verwacht dat dit snel opgelost wordt.