Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag @krasavchikyasar ,
Welkom op de T-Mobile community. Gaat het om een nieuwe of bestaande aansluiting? Als het een nieuwe aansluiting is, wat is de officiële aansluitdatum? Kun je aangeven wat je zoal geprobeerd hebt? Heb je het aansluitpunt, zoals op de foto met de blauwe muur, al eens geopend? Soms zijn de draden gewoonweg niet aangesloten. Zijn er andere aansluitpunten in de woning (bijvoorbeeld meterkast)? Ze kunnen er uit zien, zoals onderstaande afbeelding. Veel vragen, maar uiteraard bedoeld om een beter beeld te krijgen van het probleem en een passende oplossing.
Welkom op de T-Mobile community. Gaat het om een nieuwe of bestaande aansluiting? Als het een nieuwe aansluiting is, wat is de officiële aansluitdatum? Kun je aangeven wat je zoal geprobeerd hebt? Heb je het aansluitpunt, zoals op de foto met de blauwe muur, al eens geopend? Soms zijn de draden gewoonweg niet aangesloten. Zijn er andere aansluitpunten in de woning (bijvoorbeeld meterkast)? Ze kunnen er uit zien, zoals onderstaande afbeelding. Veel vragen, maar uiteraard bedoeld om een beter beeld te krijgen van het probleem en een passende oplossing.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.