Sinds vanmorgen plotseling geen internet meer. Meermaals de Huawei media converter en de Zyxel router gereset. Allemaal geen resultaat.
iemand een goede tip? Of moet dit opgelost worden in de Wijkcentrale zoals ik lees in andere topics?
gr Ruben
Sinds vanmorgen plotseling geen internet meer. Meermaals de Huawei media converter en de Zyxel router gereset. Allemaal geen resultaat.
iemand een goede tip? Of moet dit opgelost worden in de Wijkcentrale zoals ik lees in andere topics?
gr Ruben
ik heb mijn post van hierboven maar weer gekopieerd, zelfde verhaal…….
voor de zorgvuldigheid het tijdstip van uitvallen aangepast.
De afgelopen maanden nog af en toe last gehad van uitvallend internet. Het LED beeld van de media converter was anders dan de eerste keer. Nu een snel knipperend PON lampje en het LOS lampje blijft uit. Na een paar uur herstelde de verbinding zichzelf weer.
Vanmorgen vanaf 09:00 plots geen internet meer. De Huawei media converter geeft weer het LED beed PON snel knipperen( 2x per sec) en LOS blijft uit. Helaas nu nog steeds geen internet. Alles al meermaals opnieuw opgestart maar het helpt niet.
kan er iets geregeld worden ivm met het ontbreken van internet?
Hi
Hey
Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Nu ben ik voor je gaan kijken en zie dat er vrijdag een ticket voor je is aangemaakt. Onze technische dienst zal dit spoedig oppakken en hopelijk snel oplossen!
Ik zie graag hoe Odido ons tegemoet komt in een creditering op het maandfactuur voor November + kosten die ik gemaakt heb voor de simkaart die ik moest kopen (10 euro).
Alvast dank!
Hi
Super dankjewel
Dank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.