Skip to main content

Sinds vanmorgen plotseling geen internet meer. Meermaals de Huawei media converter en de Zyxel router gereset. Allemaal geen resultaat. 

iemand een goede tip? Of moet dit opgelost worden in de Wijkcentrale zoals ik lees in andere topics?

gr Ruben

ik heb mijn post van hierboven maar weer gekopieerd, zelfde verhaal…….

voor de zorgvuldigheid het tijdstip van uitvallen aangepast.

De afgelopen maanden nog af en toe last gehad van uitvallend internet. Het LED beeld van de media converter was anders dan de eerste keer. Nu een snel knipperend PON lampje en het LOS lampje blijft uit. Na een paar uur herstelde de verbinding zichzelf weer. 

Vanmorgen vanaf 09:00 plots geen internet meer. De Huawei media converter geeft weer het LED beed PON snel knipperen( 2x per sec) en LOS blijft uit. Helaas nu nog steeds geen internet. Alles al meermaals opnieuw opgestart maar het helpt niet. 

@Tommie is er een storing of iets dergelijks? 
kan er iets geregeld worden ivm met het ontbreken van internet?

Hi @Ruben.v.v., goed dat je dit aankaart. Er lijkt inderdaad iets niet goed te zijn. Ik heb meteen een ticket voor je geopend voor onze technische dienst. Hopelijk kunnen zij dit snel voor je oplossen! 

@Tommie van Odido hier in Amsterdam Ijburg precies hetzelfde probleem als omschreven door Ruben. Vrijdag melding gemaakt van precies dezelfde situatie (Pon lampje uit, Los lampje knippert langzaam rood). Technische dienst zou contact opnemen maar heeft dit heden nog niet gedaan. Na het lezen van de berichten op de community wil ik hiermee voorkomen dat wij ook weken moeten wachten voor de monteur langs de wijkcentrale rijdt om het kabeltje te vervangen/danwel in te pluggen. Kun jij iets voor ons betekenen en ervoor zorgen dat dit prio krijgt? Hoor het graag, alvast bedankt!

Hey @Nickvv87, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Nu ben ik voor je gaan kijken en zie dat er vrijdag een ticket voor je is aangemaakt. Onze technische dienst zal dit spoedig oppakken en hopelijk snel oplossen! 

@Tommie van Odido nadat ik verschillende keren met Odido, KPN & Guideon gebeld heb is het dan eindelijk toch gelukt en heeft de techneut van guideon ons weer kunnen aansluiten op het wifi. 

Ik zie graag hoe Odido ons tegemoet komt in een creditering op het maandfactuur voor November + kosten die ik gemaakt heb voor de simkaart die ik moest kopen (10 euro). 

Alvast dank!

Hi @Nickvv87, wat super om te zien dat je weer online bent! Ik heb direct een vergoeding voor je in orde gemaakt voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Ik zie dat de factuur van deze maand al opgemaakt is, dit zal daarom met de volgende factuur verrekend worden. Wil je mij een foto sturen van de bon van de simkaart? Dan kan ik deze ook gelijk voor je vergoeden! 

Super dankjewel @Nora van Odido !

Dank @Nickvv87, ik heb de simkaart ook voor je vergoed! 

Reageer