Sinds vanmorgen plotseling geen internet meer. Meermaals de Huawei media converter en de Zyxel router gereset. Allemaal geen resultaat.
iemand een goede tip? Of moet dit opgelost worden in de Wijkcentrale zoals ik lees in andere topics?
gr Ruben
Sinds vanmorgen plotseling geen internet meer. Meermaals de Huawei media converter en de Zyxel router gereset. Allemaal geen resultaat.
iemand een goede tip? Of moet dit opgelost worden in de Wijkcentrale zoals ik lees in andere topics?
gr Ruben
Hi
Het rode lampje knippert langzaam. Iedere seconde een keer.
Ik heb de ONT een goede minuut van het stroom gehad, maar het rode LOS lampje blijft langzaam knipperen.
Als ik het zo bekijk is er geen glasvezel verbinding of zeer slecht.
Waarschijnlijk ligt de patch eruit in het pop station. (wijkkast)
PON is uit dus no. 4 uit deze tabel.
En niet knippert.?
Hoi Peter, dat klopt. Het lampje bij PON is uit.
Hoi Peter, dat klopt. Het lampje bij PON is uit.
Waarschijnlijk zit het probleem dan in de wijkkast.
Iemand van T-mobile
Dankje Peter voor je hulp!
Hi
Hoi
alles staan aan en blijft aan.
In de tussentijd heb ik geen internet, hoe lossen we dat op?
Hi
Het is een hulp, maar desondanks is het zeer behelpen. Ik wens dan ook op de hoogte gehouden te worden van de status van het probleem en verwacht dat het spoedig opgelost zal zijn!
Update: internet is donderdag avond hersteld. Donderdagmiddag kreeg ik een bericht dat de afspraak met de Guidion monteur gepland kon worden. Tot mijn vreugde kon dat dezelfde middag/avond nog. Een uur later was de monteur er al. Het was de monteur die het spul een jaar eerder ook geïnstalleerd had, dus die had al gauw door dat hij in de wijkcentrale moest zijn. Na 15 minuten was het internet weer werkend. Het andere uiteinde van de glasvezelkabel bungelde daar los.
jammer dat het een week heeft moeten duren.
Hi
Hi
Ik wil dan wel gelijk een klacht indienen. Ik heb namelijk expliciet gevraagd via de telefoon of de simkaart vergoed zou worden en ik werd ervan verzekerd dat dit het geval was.
Graag de servicedesk juist informeren over de regelingen die bestaan zodat klanten juist geïnformeerd worden.
Hey
Hey
De afgelopen maanden nog af en toe last gehad van uitvallend internet. Het LED beeld van de media converter was anders dan de eerste keer. Nu een snel knipperend PON lampje en het LOS lampje blijft uit. Na een paar uur herstelde de verbinding zichzelf weer.
gistermiddag vanaf 13:35 plots geen internet meer. De Huawei media converter geeft weer het LED beed PON snel knipperen( 2x per sec) en LOS blijft uit. Helaas nu nog steeds geen internet. Alles al meermaals opnieuw opgestart maar het helpt niet.
kan er iets geregeld worden ivm met het ontbreken van internet?
Hi
Heb je onze simkaart toevallig nog liggen? Ik kan namelijk weer een voucher voor je in orde maken voor Unlimited internet, zodat je via die manier nog gebruik kan maken van het internet. Ik stuur deze vouchercode in een privébericht naar je toe!
Mocht ik je in de tussentijd nog ergens mee kunnen helpen, laat het dan vooral weten. Ik sta voor je klaar!
Dankjewel Nora!
ik heb mijn post van hierboven maar weer gekopieerd, zelfde verhaal…….
voor de zorgvuldigheid het tijdstip van uitvallen aangepast.
De afgelopen maanden nog af en toe last gehad van uitvallend internet. Het LED beeld van de media converter was anders dan de eerste keer. Nu een snel knipperend PON lampje en het LOS lampje blijft uit. Na een paar uur herstelde de verbinding zichzelf weer.
Vanmorgen vanaf 07:00plots geen internet meer. De Huawei media converter geeft weer het LED beed PON snel knipperen( 2x per sec) en LOS blijft uit. Helaas nu nog steeds geen internet. Alles al meermaals opnieuw opgestart maar het helpt niet.
kan er iets geregeld worden ivm met het ontbreken van internet?
Een uur nadat ik het hier had gemeld is het opgelost. Bedankt…….
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.