Skip to main content

Sinds gister avond geen internet meer.

 

Meerdere keren de media converter en modem herstart, geen resultaat. Enig idee wat ik nog meer kan doen of is dit een probleem zoals:

 

Alvast bedankt voor de hulp

 

 

Blijkt een wijkcentrale probleem te zijn en na bellen met de klantenservice komt er een monteur langs.


Hoi @Maarten12345, super fijn dat dit al geregeld is! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


@Ishana van Odido hier in Amsterdam Ijburg precies hetzelfde probleem als omschreven door Ruben. Vrijdag melding gemaakt van precies dezelfde situatie (Pon lampje uit, Los lampje knippert langzaam rood).

Technische dienst zou contact opnemen maar heeft dit heden nog niet gedaan. Na het lezen van de berichten op de community wil ik hiermee voorkomen dat wij ook weken moeten wachten voor de monteur langs de wijkcentrale rijdt om het kabeltje te vervangen/danwel in te pluggen.

Kun jij iets voor ons betekenen en ervoor zorgen dat dit prio krijgt? Hoor het graag, alvast bedankt!


Hier ook het probleem. 

Hopelijk wordt het snel opgelost.

We kunnen niemand bereiken, na 20⁰⁰u


Reageer