Hi @Jarp, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik zie je graag snel weer genieten van een stabiele internetverbinding. Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik het voor je doorzetten, alvast bedankt.
- Brandt het WAN lampje op het modem continue groen?
- Brandt het Power lampje op de ONT?
- Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
- Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
Bedankt voor je snelle reactie @Jarp!
Ik heb het direct doorgezet naar onze techneuten. Zij zullen je verbinding gaan onderzoeken. Zodra er meer bekend is wordt er contact met je opgenomen.
Dag twee zonder internet. Heel zorgelijk, ik werk thuis via Teams en dit kan echt niet. Is er al beweging hier?
@Jarp Er wordt een monteur jouw kant opgestuurd! Je ontvangt hierover een e-mail om een afspraak met de monteur in te plannen.