Skip to main content

Hoi ik wil graag afspraken met u maken want vannaf gister geen internet.

Hopelijk hoor ik graag van u.

Dank u .

 

Groetjes!

Hoi @Bonsu,

Goed dat je om hulp roept, ik help je graag om snel uit deze situatie te komen!

Zou je, bij wijze van test, het snoertje dat tussen het modem en de Internetaansluiting zit kunnen omwisselen met het snoertje dat tussen het modem en je vaste telefoon zit? Dit is namelijk exact hetzelfde snoertje en met een beetje geluk heb je binnen vijf tot tien minuten weer Internet. Wat ik je nog aanraad om te proberen na de omwisseling van het snoertje is om een fabrieks reset op het modem uit te voeren: Factory reset modem (fabrieksreset).

Stel dat dit tegen mijn hoop in toch niet geholpen heeft, zou je dan kunnen kijken of er een Internetaansluiting zit in de meterkast als je het modem daar nog niet aangesloten had? Als deze aansluiting er is werkt de internetaansluiting in de meterkast vaak een stuk beter.

Ik ga voor je duimen!


Reageer