Skip to main content

Geen internet Helmond 5706LW

• 6 april 2025
  • 1 reactie
  • 9 Bekeken

Ik ervaar storing op het vaste internet sinds ongeveer 17:45 in Helmond, postcode 5706LW.

Reeds (meerdere malen) uitgevoerd:

• Modem herstart
  • Fiber converter herstart

Beide herstart door stroom langer dan een minuut eraf.
Het modem krijgt simpelweg geen public IP van de DHCP. Er branden wel lampjes op de fiber converter, verbinding tussen modem en fiber converter is ook up.

7 april 2025

Hey ​@Wishmaster84, welkom op onze Community!

Je moet natuurlijk zo snel mogelijk weer online komen, daar ga ik je bij helpen. Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Deze heb ik nodig voor de verificatie en om je abonnement op te zoeken in mijn systeem. Als je dit gedaan hebt wil je mij dan een seintje geven? Dan ga ik direct voor je aan de slag. Alvast bedankt! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hey ​@Wishmaster84, welkom op onze Community!

Je moet natuurlijk zo snel mogelijk weer online komen, daar ga ik je bij helpen. Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Deze heb ik nodig voor de verificatie en om je abonnement op te zoeken in mijn systeem. Als je dit gedaan hebt wil je mij dan een seintje geven? Dan ga ik direct voor je aan de slag. Alvast bedankt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen