Skip to main content

Geen internet in Haarlem, rood lampje...

@CrisTien Dank je wel voor je hulp. Ik wist niet dat het een klant helpt klant community was. Weet jij misschien dan wel waar je een storing moet melden. Want dat kon ik nergens op de Odido site vinden. Dat was sorry dat ik het moet zeggen bij Ziggo iets beter geregeld. Want dan had ik vanmiddag om 17.00 uur het direct kunnen melden. 
Alvast bedankt voor het meedenken. 
met vriendelijke groet, Olaf

Klanten kunnen  contact met Odido opnemen op de standaard manieren.
FB en Twitter/X is tot 00:00 door de weeks open.

En 20:00 telefonisch


afgelopen nacht om 02.20 uur was het internet weer online . Dus al met al nog redelijk snel


Hi all, excuus voor het ervaren ongemak in Haarlem. Er stond een melding in ons storingstopic en het is gisteravond opgelost. De reden voor de outage was een verbreking in de hoofdcentrale. Deze hoofdcentrale is verbonden met andere centrales. Er is gisteravond meteen een monteur op locatie gestuurd die de verstoring in de bekabeling heeft verholpen doormiddel van passende werkzaamheden. De eerder verstoring die we voorbij zien komen (vóór gisteren) heeft hier ook mee te maken gehad. Dit is nu volledig verholpen!


Reageer