Skip to main content
Beantwoord

Geen internet glasvezel Deltanetwerk 6871

  • 28 August 2024
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Linkt verdacht veel op de problematiek van 19 juli j.l.

En weer alles eruit. 
had al zo’n vermoeden dat er weer wat aan zat te komen door de high latency meldingen in mijn eigen router afgelopen week en de korte onderbrekingen eerder vandaag. 🥹


Hier ook weer voor de zoveelste keer dat het internet eruit ligt.

ook delta. Postcode 7651 

het heeft ook nog nooit de beloofde snelheid gehaald, ik ben blij dat ik maar voor een jaar heb afgesloten.

bellen is een ramp je staat minimaal een half uur in de wacht. 


 


Edit: sinds 18:45 uur weer een (min-of-meer) stabiele verbinding….. nog 4 maanden …. en dan toch maar weer naar “Moeder Delta” ?/! (of Freedom ?)


Hier helaas ligt het internet er weer uit.

2 uurtjes wel en dan weer niet..

morgen maar weer eens een poging doen om te bellen… 


Hoi allemaal, 

Goed dat jullie dit hier melden. Gister hebben wij inderdaad een aantal meldingen ontvangen over problemen met onze diensten in Rotterdam en andere, verschillende plekken in Nederland. 

Gelukkig is dit inmiddels opgelost. Is dit bij jullie ook het geval? 

Mocht je nog geen verbinding hebben dan adviseer ik je om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

 

 


Hallo teresa van Odido,

 

ik weet hoevaak ik die modem van de muur moet halen om te resetten, dit is al zovaak gedaan!! 

dit is toch echt een intern probleem bij jullie wat al maanden aan de gang is.

het probleem is voor nu, op gelost het is een kwestie van afwachten wanneer deze er weer uit vliegt.

en daar komt bij de beloofde 1 gig snelheid nog niet eens een kwart word behaald.

nou ga dan maar een met 4 pubers in de vakantie  allemaal op internet ik kon de lol op, het werd traag of de streaming bleef hangen! Of je raad het al internet vloog eruit! Ik moest maar wifi versterkers er tussen zetten nou die maken met zelfs bekabeld bijna geen contact! En die krengen zijn ook nog eens duur ook! 

ik ben door mijn hele 4G wifi heen op mijn mobiel omdat de wifi thuis eruit vliegt!

Bah voor mij nooit geen Odido meer ! 


Reageer