KPN heeft dinsdag de stoep open gebroken voor mijn huis, om hun glasvezel aan te leggen, en sindsdien heb ik geen internet meer.
Woensdag is Guidion langsgekomen, wat ik al niet begreep want zij doen niets met de bekabeling in de straat, en nu ligt het als het goed is bij Open Dutch Fiber. Het referentienummer is 70459539
Ik heb een mail gestuurd naar Open Dutch Fiber wat de status is maar niets terug gehoord. Graag zou ik weten wat de status is van deze storing en wanneer het gaat worden opgelost.
Ik ben afhankelijk van internet voor mijn werk. Ik heb wel een voucher gekregen voor mobiel internet van 7 dagen maar die kan ik vaak niet gebruiken. Ik heb geen mobiel abonnement van Odido, alleen mijn dochter, dus alleen als zij thuis is kan ik daar iets mee.
We zijn inmiddels een stapje verder, Open Dutch Fiber heeft het doorgestuurd naar hun aannemer. Binnen 5 werkdagen word ik gebeld
Hi
Oh dat is misschien wel een idee. Er kan een simkaartje in mijn laptop. Ik laat het wel weten.
Hi
Hi
Zie hier het bonnetje van de simkaart.
Bedankt
Zojuist is er iemand langs gekomen om te meten waar de breuk zit. 17 meter ver, dus echt bij mij voor de deur. Deze week komen ze langs voor de reparatie. Hij zei dat hij aan de overkant ook heeft moeten meten dus ik ben niet de enige.
Hi
Internet werkt weer!
Ik heb niets meer gehoord, maar toen ik alles weer aanzette had ik weer internet dus blijkbaar hebben ze het gerepareerd.
Hoi
Ik wens je nog heel veel plezier met het internet toe!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.