Skip to main content

Geen internet - glasvezel Amersfoort Vathorst

• October 12, 2025
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

• Debutant
  • 1 reactie

Goedemorgen, als sinds zaterdagmiddag 11 oktober geen de mediaconverter storing en knippert het LOS lampje. Alles al gerest maar nog steeds de storing. 

is deze al gemeld dan bekend? Is tot zover nog niet terug te vinden.

Postcode 3826HG 

October 13, 2025

Hey ​@CvdR, welkom op onze community!

Goed dat je dit hier aankaart, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Er is niks bij ons bekend dus het is een individueel probleem. Zou je voor mij je profiel nog willen aanvullen met jouw geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik meteen met je mee naar de verbinding en de juiste acties ondernemen zodat je zo snel mogelijk weer online bent. Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt! 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • October 13, 2025

Hey ​@CvdR, welkom op onze community!

Goed dat je dit hier aankaart, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Er is niks bij ons bekend dus het is een individueel probleem. Zou je voor mij je profiel nog willen aanvullen met jouw geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik meteen met je mee naar de verbinding en de juiste acties ondernemen zodat je zo snel mogelijk weer online bent. Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • Debutant
  • 1 reactie
  • October 13, 2025

@Tommie van Odido dank je wel en heb ik zojuist gedaan. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • October 14, 2025

Hey ​@CvdR, bedankt voor het aanvullen van je profiel.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er al een monteur is aangestuurd. Deze komt vandaag bij je langs. Wil je mij na dat de monteur geweest is een terugkoppeling geven of alles weer naar behoren werkt of niet? Alvast bedankt!