Skip to main content

Help! Woon in het buitengebied. Ben 1 van de weinige gebruikers van glasvezel odido.

Sinds vannacht geen internet. ONT lampje brandt oranje. Helpdesk gebeld komt maandag pas iemand langs.

Is er iemand die kan zien of er meer storingen in omgeving Apeldoorn/Vaassen zijn??

Hi ​@ghoeven01, daar gaan we iets aan doen! Ik heb meteen in je verbinding gekeken watt er aan de hand is. Ik zie echter niet terug dat er meerdere klanten in de omgeving offline zijn. Fijn dat er maandag een monteur langskomt om het probleem op te lossen, ik weet zeker dat het helemaal goed moet komen! Ik zie dat mijn collega die je gesproken hebt, inmiddels ook een Unlimited data voucher naar je toe heeft gestuurd. Hopelijk kun je hiermee voor nu het weekend overbruggen!

Bedankt voor je bericht Demi. Je geeft aan dat er verder geen storingen in mijn omgeving zijn. klopt ook, want de hele omgeving zit op Solcon en KPN.

Ik hoop echt dat het maandag wordt opgelost. Ik ben mijn vertrouwen in Odido helaas kwijt….zie ook mijn eerdere storingen direct na aansluiten van mijn abonnement.

Reageer