Skip to main content

Sinds vanochtend geen internet via glasvezel. Internet LED op modem/router en op fiber/copper kastje zijn rood. Herstart van alle apparaten helpt niet. 

Hoi @Gerard Rotterdam-oost, goed dat je dit aangeeft! Ik zie dat mijn collega dit al heeft doorgezet naar de technische dienst. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

 


Reageer