Geen internet glasvezel

  • 22 February 2024
  • 9 reacties
  • 88 Bekeken

Pon lampje knippert rood sinds gisteren middag.

reset ed help niet. Ergens een storing bekend?

6591

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @Redhat, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik ben voor je gaan kijken, echter is op jouw adres niks bekend. Ik zie dat je inmiddels contact gezocht hebt met onze klantenservice. Er zal spoedig een monteur voor je worden aangestuurd. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden. Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Redhat, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik ben voor je gaan kijken, echter is op jouw adres niks bekend. Ik zie dat je inmiddels contact gezocht hebt met onze klantenservice. Er zal spoedig een monteur voor je worden aangestuurd. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden. Alvast bedankt. 

ja doe ik maar de monteur zal ook voor niks komen. het probleem zit op het glasvezel netwerk

Reputatie 3

ja doe ik maar de monteur zal ook voor niks komen. het probleem zit op het glasvezel netwerk

Zelfs als het probleem niet bij je thuis zit komt de monteur niet voor niets. Toen ik 2 jaar geleden een dag of wat zonder internet zat en de monteur langskwam had deze al vrij snel het vermoeden dat mijn glasvezelkabel er in het datacenter per ongeluk was uitgetrokken. Dat schijnt nog best vaak te gebeuren, omdat er veel kabels dicht op elkaar zitten.

Je zou zeggen dat ze ook wel van een afstand kunnen zien dat het signaal je huis niet bereikt, en dat de oorzaak dus elders gezocht moet worden.

Helaas komt monteur woensdag pas dus 1 week minimaal zonder internet. daarbij had ik voucher codes gekregen voor internet hotspot op mobiel nu blijkt als je deze toevoegd ja maar maximaal 10Mb hotspot kunt gebruiken terwijl mijn mobiel abo 300Mb zou moeten zijn op mijn mobiel. ze gaan deze voucher verwijderen. voor de rest prima ondersteuning van de helpdesk alleen de tijd zonder internet is lang als je dit elke dag voor werk nodig hebt.

Maandag morgen monteur geweest conclusie geen glas naar woning waarschijnlijk netwerk in pop eruit getrokken bij werkzaamheden tot op heden nog geen internet nu al 1 week zonder waaarom niet dit zolang duren? Vandaag zouden ze een spoed ticket maken om dit op te lossen tot op heden nog geen internet. Hoe lang gaat dit nog duren?? Volgens monteur zijn je bezig in pop Dani's het toch niet zo moeilijk om dit weer actief te krijgen??

Ref nr: 69318240

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Redhat, ik zie dat de monteur dit inderdaad voor je heeft doorgezet. Wij zullen op dit moment contact opnemen met de netwerkbeheerder die dit verder voor je oppakt. Mocht het probleem in de POP zitten dan zijn zij degenen die hier toegang tot hebben en dit voor je kunnen rechtzetten. Mocht blijken dat er nog wijzigingen bij je thuis gedaan moeten worden, dan zal de netwerkbeheerder contact opnemen om hier een afspraak voor in te plannen. Anders zal de netwerkbeheerder het gelijk aan ons doorgeven zodra de problemen verholpen zijn, zodat we je hier een update over kunnen geven. 

Mocht je een nieuwe voucher nodig hebben voor onbeperkt internet, laat het me dan graag weten. Ik regel dan gelijk een nieuwe voor je! 

al 8 dagen geen internet. wat is er zo moeilijk aan om de patch opnieuw goed aan te sluiten. 

 

We hebben onze netwerkpartner ingeschakeld om het probleem te verhelpen. Ze nemen binnen 5 werkdagen contact met je op. Houd er rekening mee dat ze mogelijk bellen met een anoniem/afgeschermd telefoonnummer.

Wat is het probleem nu??

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Redhat, mijn collega's van de technische dienst kijken eerst altijd alles na bij het ticket voor er contact wordt opgenomen met de netwerkbeheerder. Dit is nu voor je gedaan en zij zullen binnen vijf werkdagen contact met je opnemen voor het maken van een afspraak. Het is nu echt wachten tot zij dit verder opgepakt hebben en contact met je opnemen. Mocht je na deze vijf werkdagen nog niks gehoord hebben, laat het dan aan me weten. Ik kijk het dan met liefde voor je na. 

Reageer