Pon lampje knippert rood sinds gisteren middag.
reset ed help niet. Ergens een storing bekend?
6591
Pon lampje knippert rood sinds gisteren middag.
reset ed help niet. Ergens een storing bekend?
6591
Hi
Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik ben voor je gaan kijken, echter is op jouw adres niks bekend. Ik zie dat je inmiddels contact gezocht hebt met onze klantenservice. Er zal spoedig een monteur voor je worden aangestuurd. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden. Alvast bedankt.
ja doe ik maar de monteur zal ook voor niks komen. het probleem zit op het glasvezel netwerk
ja doe ik maar de monteur zal ook voor niks komen. het probleem zit op het glasvezel netwerk
Zelfs als het probleem niet bij je thuis zit komt de monteur niet voor niets. Toen ik 2 jaar geleden een dag of wat zonder internet zat en de monteur langskwam had deze al vrij snel het vermoeden dat mijn glasvezelkabel er in het datacenter per ongeluk was uitgetrokken. Dat schijnt nog best vaak te gebeuren, omdat er veel kabels dicht op elkaar zitten.
Je zou zeggen dat ze ook wel van een afstand kunnen zien dat het signaal je huis niet bereikt, en dat de oorzaak dus elders gezocht moet worden.
Helaas komt monteur woensdag pas dus 1 week minimaal zonder internet. daarbij had ik voucher codes gekregen voor internet hotspot op mobiel nu blijkt als je deze toevoegd ja maar maximaal 10Mb hotspot kunt gebruiken terwijl mijn mobiel abo 300Mb zou moeten zijn op mijn mobiel. ze gaan deze voucher verwijderen. voor de rest prima ondersteuning van de helpdesk alleen de tijd zonder internet is lang als je dit elke dag voor werk nodig hebt.
Maandag morgen monteur geweest conclusie geen glas naar woning waarschijnlijk netwerk in pop eruit getrokken bij werkzaamheden tot op heden nog geen internet nu al 1 week zonder waaarom niet dit zolang duren? Vandaag zouden ze een spoed ticket maken om dit op te lossen tot op heden nog geen internet. Hoe lang gaat dit nog duren?? Volgens monteur zijn je bezig in pop Dani's het toch niet zo moeilijk om dit weer actief te krijgen??
Ref nr: 69318240
Hi
Mocht je een nieuwe voucher nodig hebben voor onbeperkt internet, laat het me dan graag weten. Ik regel dan gelijk een nieuwe voor je!
al 8 dagen geen internet. wat is er zo moeilijk aan om de patch opnieuw goed aan te sluiten.
We hebben onze netwerkpartner ingeschakeld om het probleem te verhelpen. Ze nemen binnen 5 werkdagen contact met je op. Houd er rekening mee dat ze mogelijk bellen met een anoniem/afgeschermd telefoonnummer.
Wat is het probleem nu??
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.