Ik heb geen internet, regio Den Bosch. Op Huawei media converter 3 groen lampies knipert, maar op het modem ik heb rode lampie bij internet. Ik heb alles restarten een media converter voor 10 seconden uit het strom aanstuiten. Problem niet opgelost.
Hier ook regio Den Bosch, internet bol is rood. Sinds 18:00 geen internet.
Same here. 18.11 om precies te zijn voor mij melde mn apperatuur dat alles plat lag. Eeen kennis in de wijk hiernaast heeft ook geen internet via TMobile thuis.
Wat een ongelofelijk slechte informatie voorziening. Een verwijzing naar een forum voor storingen?! Waar heb je dan je app voor?
Hopelijk snel opgepakt en opgelost.
Hier ook regio den Bosch, zelfde problemen. Baal ervan dat ik ben overgestapt, sindsdien veel last van onstabiliteit! Ondanks dat het glasvezel 1000mb is!
Wij hebben het ook al sinds een uur of 18:00 in de Vliert in Den Bosch. Jammer dat ze het nog niet als storing aanmerken op de website...
De provicialen worden weer genegeerd ;-)
Bij klanten service weten ze dat er een storing gaande is. Maar bij de community weten ze nog van niets🥴
same problem. Den Bosch, Hinthamereinde
zijn wie terug? ik heb groene lampie op het modem
We hadden gisteren inderdaad een algemeen probleem in regio Den Bosch. Het probleem is gisteren rond 20:00 verholpen. Mocht het bij jou nog niet werken, haal dan nog het modem en eventueel de media converter van de stroom. Ik sluit dit topic gezien het probleem is opgelost.
We hebben weer internet/tv
We hadden gisteren inderdaad een algemeen probleem in regio Den Bosch. Het probleem is gisteren rond 20:00 verholpen. Mocht het bij jou nog niet werken, haal dan nog het modem en eventueel de media converter van de stroom. Ik sluit dit topic gezien het probleem is opgelost.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.