Skip to main content

Sinds vanochtend geen wifi en geen internet op modem. Ik heb de modem en glasvezelkastje al paar keer van de stroom gehaald. Geen actuele storingen in mijn regio.

 

op de zyxel router is de wereldbol icoon rood.

 

wie kan mij helpen aub

 

 

Hallo @Aquarius3 

Branden alle lampjes op de mediaconverter (zwarte kastje)? Kijk ook of de internetkabel naar de WAN poort van de Zyxel gaat.

Er was een stroomstoring in Hilversum, misschien woon je daar? Is inmiddels opgelost.


@Waqqas Het lampje link FO brand niet. De andere lampjes branden wel.


ik woon vlakbij den haag


@Aquarius3

Dan is er dus iets mis met de binnenkomende lijn (geen signaal).

Even een aantal minuten stroomloos laten de mediaconverter misschien?


@Waqqas 

dat heb ik al paar keer gedaan. Ik doe het nu nog een keer. Ik heb de internetkabel ook los gemaakt naar de modem.


@Waqqas 

 

helaas werkt uitschakelen niet. Het lampje link FO doet het nog steeds niet.


Nog steeds geen internet :( 

er is geen enkele storing in de buurt


Hoi @Aquarius3, we gaan er meteen wat aan doen!

Heb je met het resetten van je modem ook de Media Converter gereset? Zo ja: kun je mij vertellen welke schakelaartjes aan staan op het rode, rechthoekige vlakje aan de zijkant van de converter - hier zit vaak een veiligheidssticker overheen geplakt? Check de onderstaande afbeelding om te zien wat de schakelaartjes zijn:

https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/133b2b70-594d-4c3d-94ef-86df075fcb1b.png


Geen zorgen! We stoppen niet voordat we een oplossing gevonden hebben, die zijn er namelijk altijd. Als we het niet direct kunnen uitdokteren, springen onze techneuten te hulp


@Jason dankje voor je bericht.

ik heb gister gebeld met de klantenservice. Dinsdag komt een monteur.


Reageer