Zoals in de andere topic gevraagd start ik deze nieuwe topic
OP dit adres is al 10 dagen geen internet en TV meer. Het lijkt er erg op dat er ueberhaupt geen signaal binnenkomt of mogelijk is de router defect. Geen idee. Het hele stappenplan heb ik meerdere malen doorlopen, tot in de laatste stap, stap 6 om de klantenservice te bereiken.
Ik weet niet of uzelf al eens geprobeerd heeft de Klantenservice te bereiken? Dat is echt een uitdaging. Mij lukt dat dus niet vandaar dat ik m'n heil heb gezocht in de Community om het probleem aan te kaarten.
Ikzelf ben in feite intermediair in deze, als vrijwilliger bij Seniorweb assisteer ik uw klant in deze, die zelf hoogbejaard is. Ik kan u vertellen dat hij het inmiddels beu is en zijn geduld op is. Toen ik hem vanmiddag verliet was hij van plan naar de lokale pc-winkel te stappen en een andere internet+tv provider te kiezen.
gModerator edit: Adresgegevens verwijderd uit titel. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]