Hoi @Kastanje12, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik geef je graag wat meer duidelijkheid hierover. Het ticket is namelijk op 07-11 ingeschoten, we hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Het weekend is er toevallig overheen gegaan dus we zitten nu op dag vier. Ik ga er vanuit dat je ticket uiterlijk morgen nog wordt opgepakt. Waarschijnlijk zal KPN NetwerkNL aangestuurd moeten worden om dit op te lossen. Zodra het ticket verwerkt is wordt er contact met je opgenomen!
Thanks @Tommie van Odido voor je antwoord.
Er is een dag overheen gegaan en ik heb gisteren niks gehoord en nog steeds geen internet. Ik ga er daarom van uit dat het ticket nog niet verwerkt is?
Hey @Kastanje12, het ticket is in de verkeerde bak beland. Hij is gister in de goede bak gezet. Excuses voor het ongemak. Hopelijk wordt hij spoedig opgepakt.
Hoi @Tommie van Odido dank voor je antwoord. Kan gebeuren natuurlijk, maar ik hoop niet dat de standaard verwerkingstijd van 5 dagen nu weer opnieuw ingaat?
Dat durf ik niet te zeggen @Kastanje12. Dat hoop ik in ieder geval niet. Laten we dit tot vrijdag aankijken. Is er dan nog geen antwoord? Dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen!
Hoi @Tommie van Odido ik heb inmiddels contact gehad met de netwerkbeheerder en een afspraak kunnen maken voor volgende week. Fingers crossed dat het dan is opgelost.
Ervan uitgaande dat ik na de afspraak van volgende week weer internet heb, kan ik dan aanspraak maken op een vergoeding van de abonnementskosten omdat ik de hele maand geen internet heb gehad?
Hey @Kastanje12, fijn om te horen dat je een afspraak hebt kunnen inplannen.
Uiteraard vergoeden wij de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Dit kan wel pas in gang gezet worden als het opgelost is. Dan hebben we een exacte periode om te vergoeden!
Hoi @Tommie van Odido, de monteur is geweest. Het probleem was een kwestie van naar de centrale rijden en het goede kabeltje er weer in doen. 'Eén minuut werk', volgens hem.
Ik ben uiteraard erg blij dat ik weer internet heb maar ik vind het een slechte zaak dat ik hier 22 dagen op heb moeten wachten. Ik begrijp dat er protocollen bestaan bij Odido om oorzaken uit te sluiten. Maar, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meteen op afstand gezien had kunnen worden dat het probleem in de wijkcentrale lag en de netwerkbeheerder aangestuurd had kunnen worden.
Maar goed, er is weer internet HOERA! Voor de vergoeding: vanaf woensdag 1-11 tot vandaag had ik geen verbinding.
Hey @Kastanje12, ik ben erg blij om te horen dat je weer online bent! Ook heb ik 1-11 tot en met 22-11 voor je vergoed. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur.