Geen internet (fiber) in 2201

  • 20 February 2024
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Sinds 17:45 uur is er geen internet, en dus TV, in postcodegebied 2201. Modem toont een rode LED bij de wereldbol. Restart van de modem heeft geen effect. WiFi is wel zichtbaar maar 0 Mb/s, latency 8-9ms.

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @the_menace, goed dat je om hulp zocht, ik zie je ook graag snel weer genieten van het Internet! Daarom was ik blij verrast toen ik lijnmeting opstartte en zag dat je verbinding kort na het plaatsten van je bericht weer helemaal online is gekomen. Je verbinding ziet er ook perfect uit en daarom verwacht ik niet dat dit nogmaals voor zal komen.

Ik wens je nog heel veel plezier met het internet toe! 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Heb je ook de ONT al eens herstart? (dat andere kastje waar de glasvezellijn ingeprikt zit en vanaf waar een kabel naar de modem loopt)

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @the_menace, goed dat je om hulp zocht, ik zie je ook graag snel weer genieten van het Internet! Daarom was ik blij verrast toen ik lijnmeting opstartte en zag dat je verbinding kort na het plaatsten van je bericht weer helemaal online is gekomen. Je verbinding ziet er ook perfect uit en daarom verwacht ik niet dat dit nogmaals voor zal komen.

Ik wens je nog heel veel plezier met het internet toe! 😃

Zeker, maar ook dat was zonder effect.

Blijkbaar is er toch iets anders gewijzigd / gefixt bij Odido want ICT + spontaan bestaat niet.

Reageer