Hallo @JoeyChim
Dat zou het probleem niet moeten zijn maar het is wel fijn dat hij stevig is bevestigd. Dit kastje kan je ook voor even van het stroom halen.
En welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op dat apparaat? De internetkabel vanaf hier moet naar de blauwe WAN poort van de router lopen.
Verder kan je ook in het My T-Mobile account onder storingen kijken of er een storing is.
Hallo @JoeyChim
Dat zou het probleem niet moeten zijn maar het is wel fijn dat hij stevig is bevestigd.
En welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op dat apparaat? De internetkabel vanaf hier moet naar de blauwe WAN poort van de router lopen.
Verder kan je ook in het My T-Mobile account onder storingen kijken of er een storing is.
Hi Waqqas,
Bedankt voor je bericht. Alleen het power-, LAN-, 2.4G- en 5G-lampje branden. Het WAN- en internetlampje staan dus uit. Verder is de blauwe poort inderdaad aangesloten. Er is verder geen storing te vinden op de postcode.
@JoeyChim
Ik bedoel de lampjes op dat Huawei apparaat op de foto
Het helpt vaak ook om dat Huawei apparaat voor even van het stroom te halen.
@JoeyChim
Ik bedoel de lampjes op dat Huawei apparaat op de foto
Het helpt vaak ook om dat Huawei apparaat voor even van het stroom te halen.
Oeps! Verkeerd begrepen. Ik heb het even nagevraagd. Alle lampjes branden groen, maar er brandt geen lampje bij LOS. Geen positief resultaat wanneer het Huawei apparaat uit het stopcontact is getrokken.
@JoeyChim
Ik bedoel de lampjes op dat Huawei apparaat op de foto
Het helpt vaak ook om dat Huawei apparaat voor even van het stroom te halen.
Oeps! Verkeerd begrepen. Ik heb het even nagevraagd. Alle lampjes branden groen, maar er brandt geen lampje bij LOS. Geen positief resultaat wanneer het Huawei apparaat uit het stopcontact is getrokken.
Het is inmiddels opgelost! Dank voor je reacties!