Hi @Oktober2012, goed dat je aan de bel trekt! Ik zie dat je verder nog geen contact met ons hebt gehad. Ik waardeer je contact via deze weg ontzettend maar hou er wel rekening mee dat het druk is op de Community en wij nu binnen 1 á 2 dagen bij je terugkomen, voornamelijk in het weekend kan het langer duren. Wil je meteen geholpen, want ik in jouw geval zeker begrijp, bel dan met ons via 0800-0092 of neem contact op via de chat of Webcare.
Ik heb je verbinding aan deze kant meteen bekeken. Gelukkig zie ik dat je modem weer online is. Helemaal super! Hulp is dan niet nodig. Het kan zijn dat het modem een korte onderbreking heeft ervaren. Geniet weer van de verbinding en voor nu een mooie dag toegewenst!
Helaas is het probleem nog niet opgelost. We hebben telefonisch contact opgenomen en de directe oorzaak is nog niet gevonden, er komt maar 10 mb via de kabel binnen wat te weinig is voor een stabiele internetconnectie. Het ziet ernaar uit dat we dit weekend geen internet zullen hebben.
@Oktober2012 Geen zorgen, ik heb gelijk een monteur jouw kant opgestuurd! Ik weet zeker dat hij/zij dit voor je kan oplossen.
Je ontvangt een e-mail ter bevestiging met een link om de afspraak in te plannen.
Hallo @Oktober2012 ,
Het is al een tijdje geleden, maar is het probleem inmiddels opgelost?
Dan kunnen de moderators dit topic als afgerond markeren.