Skip to main content

Ik kan helaas geen tv meer kijken en gebruik maken van internet thuis. Telkens na het resetten van het modem werkt het weer eventjes en dan valt alles weer weg… ervaren meer mensen dit probleem? En @TMobile wordt hier al iets aan gedaan?

Hoi @Akoster2502, welkom op de Community!

We gaan daar meteen iets aan doen. Sinds wanneer speelt dit probleem? Ik kan momenteel geen contract vinden met de opgegeven informatie in jouw profiel en wil graag de hele lijn doormeten zodat duidelijk wordt waar de oorzaak ligt. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft?

Geen zorgen, dit wordt spoedig opgelost! Kan ik je inde tussentijd tegemoetkomen met een Unlimited Voucher? Daarmee kun je met een mobiel abonnement en prepaid van T-Mobile onbeperkt internetten voor zeven dagen. Dan kun je in elk geval jouw mobiele telefoon als hotspot instellen zodat je laptop/pc altijd verbonden is.

P.s. gaat het om Wifi (draadloos) of bekabeld Internet of beide?


Reageer