Skip to main content

Beste, 

Sinds gisterochtend al geen internet meer. Met jullie gebeld gisteren en reset modem volgens de benodigde stappen hielp ook niet. Kon geen ticket worden aangemaakt omdat er gezien kon worden dat “de backoffice” er al mee bezig was. Hele avond op de hotspot van de voucher gezeten maar dit is natuurlijk geen oplossing. Wanneer krijg ik een update wat er gaande is en of er iets wordt opgelost? 

 

mvg, Remo 

Naaldwijk 

Hey @Remo22, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er inderdaad op 8 augustus werkzaamheden geweest zijn en hiervoor een incident open staat waardoor er geen ticket aangemaakt kan worden. Kan je mij vertellen welke lampjes branden op het ONT? Dan ga ik kijken of ik dit kan omzeilen.

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
  5. Hoe brandt het Alarm/Data lampje?

 


hi, 

  1. ja.
  2. ja
  3. heb geen LOS lampje. 

     

  4. continue groen
  5. Data lamp is oranje continue. 

@Remo22 Dank je wel voor je terugkoppeling! 

Uit onderzoek is gebleken dat het gaat om een algemeen probleem met onze diensten in Naaldwijk. Ik adviseer je daarom om dit topic op onze community in de gaten te houden: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community

Ik kan je in ieder geval met zekerheid zeggen dat mijn collega’s hun uiterste best doen om dit snel op te lossen! 

Natuurlijk wil ik niet dat je gedurende deze tijd zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je meteen een Unlimited vouchercode sturen. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden aan je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?


Reageer