Skip to main content

Ik heb geen internet en tv. Is er een storing in Heerenveen?

Hier ook geen internet in Heerenveen, lampje "Internet” op de Zyxel T54 brand rood, ook na reset.


Bij mij in  heerenveen ook geen internet al vanaf vanmiddag 16.00u. Inmiddels 8 uur verder en nog steeds geen internet. Inmiddels ook 10gb van mijn eigen mobiele data moeten gebruiken om toch tv te kunnen kijken. 🤬🤬🤬

 


Hier in Oranjewoud ook vandaag nog steeds geen internetverbinding. Het ligt er hier ook sinds gistermiddag uit.


net gebeld en de storing was nog niet bekend. Alwel aangegeven dat meerdere klanten in Heerenveen er last van hebben, ze gaan er nu mee aan de slag maar nog geen oplostijd
ps. Als je belt krijg je een code voor unlimited data voor de komende 7 dagen


Heb ook gebeld en precies hetzelfde aangegeven. Helaas was unlimited data voor mij geen mogelijkheid aangezien ik als mobiele netwerk Vodafone heb. Wel hebben ze dit nu doorgezet en hopelijk is het nu snel opgelost.


Ik heb ook gebeld.  Ook bij mij zeiden ze dat de storing onbekend was.  Gaan ermee aan de slag. Ik kreeg ook een code voor unlimited data. Dank @donkerr voor de info betreffende de unlimited data. 


Hallo @AgnesJellesma 

Er is op siti moment een storing in Heerenveen.

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385


Bij mij in  heerenveen ook geen internet al vanaf vanmiddag 16.00u. Inmiddels 8 uur verder en nog steeds geen internet. Inmiddels ook 10gb van mijn eigen mobiele data moeten gebruiken om toch tv te kunnen kijken. 🤬🤬🤬

 

Bel even met odido, als je mobiel ook van hun hebt of Ben krijg je een paar dagen onbeperkt data


Inmiddels 19uur verder en nog steeds geen internet en geen idee wanneer dit opgelost is. Gisteren had ik nog 20gb mobiele data. Daar is momenteel nog maar 5gb van over. Ook zijn mijn zonnepanelen offline, omdat ik geen internet heb. Baal ontzettend, want ook kunnen ze me geen unlimited data geven, omdat ik bij Vodafone zit. 🤬🤬🤬🤬🤬🤬


Bij mij in  heerenveen ook geen internet al vanaf vanmiddag 16.00u. Inmiddels 8 uur verder en nog steeds geen internet. Inmiddels ook 10gb van mijn eigen mobiele data moeten gebruiken om toch tv te kunnen kijken. 🤬🤬🤬

 

Bel even met odido, als je mobiel ook van hun hebt of Ben krijg je een paar dagen onbeperkt data

Heb vanmorgen al met hun gebeld, maar ik heb Vodafone dus konden ze me daar niet bij helpen... Moest het maar afwachten. De m3lding werd wel doorgezet, maar hebben geen idee wanneer dit is opgelost. 


Ik ben weer online! 

 


Reageer