Beantwoord

Geen internet en tv almere 1336

  • 27 November 2023
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb momenteel geen internet en tv in almere postcode 1336. Heb alles al gereset maar wereldbolletje op de zyxel midem blijft rood. Is er ern storing?

icon

Beste antwoord door PatC 29 November 2023, 18:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @PatC, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer kunt genieten van je internetverbinding. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt, onze techneuten gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Alvast bedankt! 

Opgelost. Glasvezelkabel was opeens niet meer aangesloten in de buurtcentrale?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @PatC, super fijn dat je weer volledig van je verbinding kan genieten! 😃 In dat geval vermoed ik dat een andere monteur die in de wijkcentrale is geweest per ongeluk je kabel heeft verwisseld denkende dat het een verbinding van een andere klant is. Uiteraard is dit absoluut niet de bedoeling en wij proberen ook veel veiligheidsmechanismes in te bouwen om dit te voorkomen. Lastig genoeg blijft deze menselijke fout niet 100% uit te sluiten.

In ieder geval ben ik erg blij voor je dat het weer helemaal is opgelost en ik wil je nog veel plezier met het internet toewensen!

Reageer