Aan Teresa,
Glasvezel storing Odido VS kpn Heb nu drie maanden een abonnement bij Odido. In die drie maanden heb ik waaronder nu een storing met de verbinding naar glasvezel. Odido gebeld. De procedure is dat de call uitgezet wordt naar en mamma technische afdeling. Na een werkdag wordt er dan contant met je opgenomen voor een afspraak met de kpn. Want Odido mag niet in de centrale. Dit is het incident. Het probleem is dat er dus iemand bewust of onbewust in de centra Alleen montle zit te klooien.eurs van kpn mogen dat doen. Schijnbaar zitten ze daarnet slapen bij Odido. Ik ga weg bij Odido en wordt lid, je raad het al bij kpn. Zij lossen dit in een werkdag op. Datum van ervaring: 07 oktober 2024
Antwoord van teresa van Odido 3 dagen geleden
Hi Rob, dank je wel voor het plaatsen van jouw review en mijn excuses voor deze ervaring. Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk weer online bent. Ik kijk graag met je mee wat de status precies is. Ik wil ook dat jij weer kan genieten van onze diensten! Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen! Groetjes, Teresa van Odido Hallo,
Hier reageer ik op jouw reactie op Trustpilot. Het verhaal wordt alleen maar mooier. Omdat ik nu al voor de derde keer geen internet/tv had in twee maanden bij Odido ben ik overgestapt naar KPN. Echter pas op 2-1-2025!!!! Inmiddels ben ik erachter gekomen dat iemand van KPN drie keer in de centrale bezig is geweest waardoor ik geen glasvezelverbinding had. Dit vertelde de monteur van Guidion mij. Hij kon dit vrij snel oplossen. Eureka dachten wij. Echter nog steeds geen internet. Na uitzoeken is Odido erachter gekomen dat KPN mijn aansluiting heeft afgesloten per 8-10-2024!!! Omdat ik zou hebben opgezegd. Dit is pas op 2-01-2025! HOE KAN DIT!? Odido zou contact opnemen met KPN om de verbinding te herstellen. Dit was woensdag. Donderdag ook gebeld en kreeg ik hetzelfde verhaal. Wij zijn er mee bezig. Maar nog geen antwoord. Om 15.30 vandaag weer gebeld. Nu blijkt mijn hele account bij ODIDO te zijn verwijderd. Omdat er in mijn gegevens staat dat ik per 8-10-2024 heb opgezegd. Dit klopt niet dit zou moeten zijn 2-01-2025. Echter na dit verhaal heb ik de bestelling ook bij KPN gecanceld. Omdat het probleem bij hun ligt en niet bij ODIDO. Echter hoe en wie ik ook heb als provider. IK HEB NU NIKS. En niemand bij ODIDO kan mij vertellen wanneer ik weer tv/internet heb. En wat de status nu is van deze case/problem. Leuk vind ik dit al lang niet meer. Heb ook niet echt vertrouwen dat dit snel is opgelost. Hoop van jou snel iets positiefs te horen.
Gr, Rob Barnhoorn