Skip to main content

Woensdag 25 september heeft een monteur van Guidion alle benodigdheden voor Odido geïnstalleerd. De wijkcentrale was niet toegankelijk waardoor ik geen aansluiting heb op tv en internet. Monteur en Odidio hebben een ticket aangemaakt naar KPN.

Ik wacht al bijna een week en niemand kan vertellen wanneer het probleem wordt opgelost. Guidion-, KPN- en Odidomedewerkers verwijzen naar elkaar of zeggen dat het gewoon afwachten is. Ik word niet doorverbonden met een leidinggevende. Het is volstrekt onduidelijk of iemand de gemaakte ticket in behandeling heeft en/of actie onderneemt.

Kan iemand dit oplossen?

Welkom op onze community! @Macks 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik kan mij goed voorstellen dat je dit probleem graag opgelost ziet. Ik help je dan ook graag verder! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om met je mee te kijken en zie dat mijn collega’s van de technische dienst en het Fiber team druk bezig zijn om dit te regelen met de netwerkbeheerder. Ik durf op dit moment alleen niet te zeggen wanneer de oplossing wordt gerealiseerd. 

Zit je op dit moment geheel zonder internet? Mocht dit het geval zijn dan stuur ik je graag een Unlimited vouchercode toe. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze koppelen aan je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, stuur ik deze meteen naar je toe. Laat je mij weten of je dit wil?

Mocht ik in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij dan ook weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 


Beste Teresa,

 

Bedankt voor je reactie. Het is goed om te weten dat er in ieder geval aan gewerkt wordt. Ik zit inderdaad helemaal zonder internet en tv dus een tijdelijke oplossing zou welkom zijn. Ik heb echter een telefoonabbonnement bij KPN. Ik weet niet of je dan toch een vouchercode kan sturen?


Hoi @Macks, ik denk graag in oplossingen! Een vouchercode werkt niet op een KPN simkaart, maar je kunt wel een Odido prepaid simkaart aanschaffen. Wij zullen de kosten hiervan vergoeden als je een bon stuurt en natuurlijk ook een vouchercode sturen! Groetjes, Ishana


Reageer