Skip to main content

Laatste 2 weken van kastje naar de muur, loze beloftes en GEEN OPLOSSING 

Laatste 2 weken van kastje naar de muur, loze beloftes en GEEN OPLOSSING 

U kunt een voucher aanvragen bij ze.

 

Begrijp ik dat u echt helemaal geen internet en tv hebt de laatste 2 weken.

 

Wat heeft u zelf al gedaan om het probleem op te lossen, danwel uitzoeken waar het probleem zich bevindt?


Uitvoerig contact met odido gehad, monteur van guidion en volkerwessels gehad. Omt kastje is kapot volgens volkerwessel. 


Uitvoerig contact met odido gehad, monteur van guidion en volkerwessels gehad. Omt kastje is kapot volgens volkerwessel. 

Dan vraagt u toch gewoon een nieuwe aan bij odido?

Morgen bellen en woensdag heeft u een ander ONT kastje.


Hoi @charonmodijefsky, ik heb direct je gegevens erbij gepakt! Het is inmiddels doorgezet naar de externe netwerkbeheerder Delta. Wij zijn hierin afhankelijk van hun verwerkingstijd, maar doen ons best om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Zodra we meer informatie hebben, zul je het meteen van ons horen! Groetjes, Ishana


Reageer